Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η συναισθηματική νοημοσύνη ως παράγοντας ηγεσίας στο χώρο της εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorΓιαννέλης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΣταυροπούλου, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2022-03-10T11:06:02Z
dc.date.available2022-03-10T11:06:02Z
dc.date.issued2021-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14210
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1633
dc.description.abstractΗ συναισθηματική νοημοσύνη είναι ένα κρίσιμο συστατικό της εκπαίδευσης. Η ικανότητα κατανόησης και ταυτόχρονα επιρροής των συναισθημάτων των άλλων, θεωρείται ένα ιδιαίτερο στοιχείο, το οποίο οφείλουν να κατέχουν οι συμμετέχοντες στην εκπαιδευτική διαδικασία, ιδιαίτερα για τους σχολικούς ηγέτες. Για τους ηγέτες του σχολείου, το άγχος είναι αναπόφευκτο. Η καθημερινή επιτυχία της ηγεσίας είναι συναισθηματικά απαιτητική και οι νέες προκλήσεις, ταυτόχρονα με την καθημερινή λογοδοσία σε υψηλότερα στελέχη, δημιουργούν ένα πυρετώδης συναίσθημα, ακόμη και στους ισχυρότερους ηγέτες. Οι ηγέτες, που παρουσιάζουν αρκετά αναπτυγμένη συναισθηματική νοημοσύνη, φαίνεται να έχουν μεγαλύτερη αυτογνωσία. Μεταξύ των άλλων δράσεων, εμφανίζουν μια συμπεριφορά προβληματισμού σχετικά με τα συναισθήματά τους και το νόημά τους. Μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τις συμπεριφορές στο σχολικό περιβάλλον, ιδιαίτερα αυτές που εμφανίζονται προβληματικές και δύναται να δημιουργήσουν ένα ανθυγιεινό εκπαιδευτικό περιβάλλον. Η παρούσα εργασία αποτελεί μια ανασκόπηση του ρόλου, που διαδραματίζει ο παράγοντας της συναισθηματικής νοημοσύνης στην άσκηση της αποτελεσματικής ηγεσίας στο πλαίσιο της εκπαίδευσης.el
dc.format.extent64el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ συναισθηματική νοημοσύνη ως παράγοντας ηγεσίας στο χώρο της εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeEmotional intelligence as a leadership factor in educationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENEmotional intelligence is a critical component of education. The ability to understand and at the same time, influence the emotions of others, is considered a special element which must be possessed by the participants in the educational process, especially for school leaders. For school leaders, stress is inevitable. The daily success of leadership is emotionally demanding, and new challenges, along with day-to-day accountability to senior executives, create a feverish sentiment, even in the strongest leaders. Leaders with fairly developed emotional intelligence seem to have greater self-awareness. Among other actions, they display reflective behavior about their feelings and meaning. They learn to recognize behaviors in the school environment, especially those that appear problematic and can create an unhealthy learning environment. This paper is a review of the role played by the factor of emotional intelligence in the exercise of effective leadership in education.el
dc.contributor.masterΟικονομικά της Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.date.defense2022-02-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»