Τεχνολογία και συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Technology and emotional intelligence in the field of primary education
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Τεχνολογία ; Συναισθηματική νοημοσύνηΠερίληψη
Η παρούσα εργασία αποτελεί μία έρευνα που αποσκοπεί στην διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της τεχνολογίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης. Η εργασία παρουσιάζει τον ορισμό και την σκιαγράφηση της έννοιας «Συναισθηματική Νοημοσύνη» («EQ»), μέσα από μία ιστορική αναδρομή που ερευνά τις πρώτες διατυπώσεις θεωριών σχετικά με την έννοια, τους ορισμούς της, τα θεωρητικά μοντέλα που έχουν συνδεθεί με αυτήν, τους τρόπους μέτρησης της και την αξία της. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται ο τρόπος που η έρευνα γύρω από τη συναισθηματική νοημοσύνη έχει αξιοποιηθεί από το Ελληνικό Σχολείο και καταγράφονται τα σχετικά προγράμματα αλλά και τα αποτελέσματα της ποσοτικής έρευνας που ολοκληρώθηκε με στόχο τη διερεύνηση μεταξύ τεχνολογίας και συναισθηματικής νοημοσύνης.