dc.contributor.advisor | Καρκαλάκος, Σωτήριος | |
dc.contributor.author | Μαρμαρά, Στυλιανή | |
dc.date.accessioned | 2022-02-23T07:17:09Z | |
dc.date.available | 2022-02-23T07:17:09Z | |
dc.date.issued | 2022-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14140 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1563 | |
dc.description.abstract | Η εκπαίδευση αποτελώντας έναν από τους βασικούς πυλώνες στήριξης και εξέλιξης της κοινωνίας δεν δύναται να μην επηρεάζεται από τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις. Βάσει των εξελίξεων αυτών αλλάζει και ο ρόλος του σύγχρονου εκπαιδευτικού που καλείται να επιμορφώνεται συνεχώς και να ανταποκρίνεται επιτυχώς στις ανάγκες της ιδιότητας του καθοδηγητή. Η πανδημία covid-19 μάλιστα διατάραξε την κοινωνική ζωή και την κανονικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας απαιτώντας έκτακτη εφαρμογή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για παιδαγωγικούς και κοινωνικούς σκοπούς. Η τεχνολογία κλήθηκε να αναπληρώσει το κενό της απόστασης, προσφέροντας δυνατότητες διάδρασης και διατήρησης της επικοινωνίας. Με αφορμή την καθολική εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης κατά την αναστολή της φυσικής λειτουργίας εξετάζεται στην παρούσα διπλωματική εργασία ο αντίκτυπος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην εκπαιδευτική κοινότητα ως προς την εκπαιδευτική πράξη και ως προς τον εκπαιδευτικό προσωπικά. Δείγμα αυτής της έρευνας αποτέλεσαν 50 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και η διερεύνηση των απόψεων τους σχετικά με το θέμα πραγματοποιήθηκε μέσω της συμπλήρωσης ενός ερωτηματολογίου. Μερικά από τα βασικά αποτελέσματα της έρευνας είναι πως οι συμμετέχοντες αντιμετωπίζουν γενικά θετικά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, διαθέτουν την ικανότητα εφαρμογής της και εκτιμούν τις δυνατότητες που αυτή προσφέρει ως προς την καινοτομία και την στήριξη συγκεκριμένων εκπαιδευόμενων. Παρόλα αυτά εμφανίζονται διστακτικοί προς τις μεθόδους εξ αποστάσεως εκπαίδευση, θεωρώντας ότι δεν δύναται να εφαρμοστεί στην διδασκαλία κάθε μαθησιακού αντικειμένου και ότι απαιτείται τόσο παροχή τεχνικής υποστήριξης και επιμορφώσεων στις νέες τεχνολογίες όσο και εφαρμογή μέτρων προστασίας των προσωπικών δεδομένων. | el |
dc.format.extent | 60 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ο αντίκτυπος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην εκπαιδευτική οινότητα | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Education, being one of the main pillars of support and development of society, cannot be unaffected by rapid technological developments. Based on these developments, the role of the modern teacher is changed, demanding constant training so as to successfully fulfil the needs of the mentor capacity. The covid-19 pandemic disrupted social life and the regularity of educational processes, requiring in an emergent manner the implementation of distance education for pedagogical and social purposes. Technology has been called upon to fill the gap created by physical distance, offering opportunities for interaction and communication. On the occasion of the universal application of distance education during the suspension of the schools’ operation, the present dissertation examines the impact of distance education on the educational community in terms of the educational practice and of the teacher personally. The sample of this research consists of 50 Primary Education teachers and a questionnaire is used for the survey of their views on the subject. Some of the main results of the research are that participants generally have a positive attitude towards distance education, are capable of applying it and appreciate the possibilities that it offers in terms of innovation and support for specific learners. However, they are hesitant about distance learning methods, considering that it cannot be applied as a teaching mechanism in every subject and expressing the need for provision of technical support and training in new technologies as well as for implementation of personal data protection measures. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Αντίκτυπος | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.date.defense | 2022-02-19 | |