Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ιδιωτικού νηπιαγωγείου
Development of a business plan for the creation of a private kindergarten
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ιδιωτική εκπαίδευση ; Εγκατάσταση ; Αγορά ; ΑνταγωνισμόςΠερίληψη
Στη παρούσα μελέτη γίνεται λόγος για ένα ιδιωτικό νηπιαγωγείο στο Χαλάνδρι. Το εν λόγω επιχειρηματικό σχέδιο ολοκληρώνεται μέσα από τέσσερα κεφάλαια, όπου πιο συγκεκριμένα, το πρώτο τονίζει το όραμα και την αποστολή του νηπιαγωγείου, καθώς επίσης τη νομική του μορφή, το σχέδιο λειτουργίας του αλλά και στον τρόπο εύρεσης πόρων και τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες με τις οποίες ασχολείται. Βαρύτητα δίνεται στους στόχους του οργανισμού. Στη συνέχεια, το δεύτερο κεφάλαιο προβαίνει στην ανάλυση του κλάδου και της αγοράς κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στην παρούσα κατάσταση στην επιλεγμένη περιοχή ίδρυσης του Χαλανδρίου. Επιπλέον γίνεται αναφορά στη δομή της αγοράς, την ανάλυση pest και την ανάλυση του ανταγωνισμού και τέλος γίνεται περιγραφή περιβάλλοντος της αγοράς. Το τρίτο κεφάλαιο έπειτα εστιάζει στη στρατηγική του μάρκετινγκ κάνοντας διεξοδική ανάλυση του SWOT εστιάζοντας στις δυνάμεις, τις αδυναμίες, τις ευκαιρίες και τις απειλές. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στο μοντέλο του Porter και στα είδη στρατηγικής. Το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο αναπτύσσει τη χρηματοοικονομική ανάλυση μέσα από υποθέσεις ανάπτυξης. Τέλος, το επιχειρηματικό σχέδιο κλείνει με τον επίλογο όπου καταγράφονται τα βασικότερα συμπεράσματα.