dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Παπαχρήστου, Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2021-12-21T06:34:43Z | |
dc.date.available | 2021-12-21T06:34:43Z | |
dc.date.issued | 2021-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13988 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1411 | |
dc.description.abstract | Οι αλλαγές που παρατηρούνται στη σύγχρονη εποχή, κυρίως την τελευταία δεκαετία επηρεάζουν σημαντικά την εκπαίδευση στο επίπεδο της μάθησης. Τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα κατευθύνουν την εκπαίδευση σε αναβαθμισμένες μαθησιακές εμπειρίες και αποτελεσματικότερα εκπαιδευτικά συστήματα, μέσα από την υιοθέτηση σύγχρονων εκπαιδευτικών πρακτικών.
Στην παρούσα διπλωματική εργασία υλοποιήθηκε εκπαιδευτική εφαρμογή, η οποία έχοντας το ρόλο του εκπαιδευτή καλείται να μεταδώσει το πεδίο της γνώσης στον χρήστη-μαθητή. Το εκπαιδευτικό λογισμικό βασιζόμενο στους δύο τομείς CAI (Computer – Aided Instructor) και ICAI (Intelligent Computer - Aided Instructor) ή αλλιώς ITS (Intelligent Tutoring Systems) έχει στόχο να διδάξει σε μαθητές της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης τις Λογικές Πύλες και την Άλγεβρα Boole μέσα από έξυπνα διδακτικά συστήματα.
Στο πρώτο μέρος της διπλωματικής εργασίας υλοποιείται το πρόγραμμα και περιγράφεται η εφαρμογή. Επίσης, παρουσιάζεται η θεωρία μάθησης καθώς και η χρήση των ΤΠΕ στην επαγγελματική εκπαίδευση.
Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται η αρχιτεκτονική του συστήματος. Στο τελευταίο μέρος προκύπτουν συμπεράσματα σχετικά με την εφαρμογή και γίνεται αναφορά σε ενδεχόμενες μελλοντικές επεκτάσεις του εκπαιδευτικού λογισμικού. | el |
dc.format.extent | 68 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Εκπαιδευτικό λογισμικό για τη διδασκαλία των λογικών πυλών και της άλγεβρας Boole στην επαγγελματική εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | Educational software for teaching logical gates and Boolean algebra in vocational education | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | Τhe changes observed in the modern era, especially during the last decade, have a significant impact on education at the level of learning. The modern technological means direct education towards enhanced learning experiences and more effective educational systems, through the adoption of modern educational practices.
In the present thesis, an educational application was implemented, which, having the role of the instructor, is called to transmit the field of knowledge to the user-student. The educational software, based on the two domains, CAI (Computer – Aided Instructor) and ICAI (Intelligent Computer - Aided Instructor) or ITS (Intelligent Tutoring Systems), aims to teach Logical Gateways and Boole Algebra to students of Vocational Education, through intelligent tutoring systems.
The first part of the thesis focuses on the program implementation and the application description. It also presents the learning theory as well as the use of ICT in vocational education and training.
The second part presents the system architecture. In the last part, conclusions about the application are drawn and there is reference to possible future extensions of the educational software. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικά συστήματα | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικό λογισμικό | el |
dc.subject.keyword | Επαγγελματική εκπαίδευση | el |
dc.date.defense | 2021-11 | |