Οι manager και η διαχείριση της κρίσης της πανδημίας Covid 19. Μελέτη περίπτωσης εκπαιδευτικός όμιλος ξένων γλωσσών

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Διαχείριση κρίσεων ; Εξ αποστάσεως εκπαίδευση ; Τηλεκπαίδευση ; Εξ' αποστάσεως εργασία ; Τηλεργασία ; Εδραίωση εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ; Αποτελεσματικότητα εξ αποστάσεως διοίκησης ; COVID-19Περίληψη
Η εξάπλωση της πανδημίας Covid 19 στα τέλη του 2019 επέφερε ριζικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Οι κυβερνήσεις ανά τον κόσμο, όπως και στην Ελλάδα, προχωρούν, για την αντιμετώπισή της, στην αναστολή λειτουργιών τόσο σε ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα καθώς και στην απαγόρευση κυκλοφορίας (lockdown). Για την συνέχιση των εργασιών προτάσσεται η τηλεργασία και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η παρούσα μελέτη περίπτωσης, έχοντας ως σημείο αναφοράς έναν Εκπαιδευτικό Όμιλο Ξένων Γλωσσών, μελέτησε τις πρώτες αντιδράσεις των manager καθώς και τον σχεδιασμό, την υλοποίηση του σχεδιασμού για την διαχείριση της κρίσης. Οι Manager αναφέρονται στα εμπόδια που αντιμετώπισαν, στις αλλαγές που έπρεπε να κάνουν στον σχεδιασμό καθώς και στην ανταπόκριση γονέων- μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Τέλος δίνουν τις πρώτες εκτιμήσεις τους τόσο για την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στον χώρο της ξενόγλωσσης μάθησης καθώς και την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα της εξ αποστάσεως άσκησης διοίκησης.