dc.contributor.advisor | Κοτταρίδη, Κωνσταντίνα | |
dc.contributor.author | Στασινού, Αλεξάνδρα | |
dc.date.accessioned | 2021-11-09T13:13:32Z | |
dc.date.available | 2021-11-09T13:13:32Z | |
dc.date.issued | 2021-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13821 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1244 | |
dc.description.abstract | Η εξάπλωση της πανδημίας Covid 19 στα τέλη του 2019 επέφερε ριζικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Οι κυβερνήσεις ανά τον κόσμο, όπως και στην Ελλάδα, προχωρούν, για την αντιμετώπισή της, στην αναστολή λειτουργιών τόσο σε ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα καθώς και στην απαγόρευση κυκλοφορίας (lockdown). Για την συνέχιση των εργασιών προτάσσεται η τηλεργασία και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η παρούσα μελέτη περίπτωσης, έχοντας ως σημείο αναφοράς έναν Εκπαιδευτικό Όμιλο Ξένων Γλωσσών, μελέτησε τις πρώτες αντιδράσεις των manager καθώς και τον σχεδιασμό, την υλοποίηση του σχεδιασμού για την διαχείριση της κρίσης. Οι Manager αναφέρονται στα εμπόδια που αντιμετώπισαν, στις αλλαγές που έπρεπε να κάνουν στον σχεδιασμό καθώς και στην ανταπόκριση γονέων- μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Τέλος δίνουν τις πρώτες εκτιμήσεις τους τόσο για την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στον χώρο της ξενόγλωσσης μάθησης καθώς και την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα της εξ αποστάσεως άσκησης διοίκησης. | el |
dc.format.extent | 70 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Οι manager και η διαχείριση της κρίσης της πανδημίας Covid 19. Μελέτη περίπτωσης εκπαιδευτικός όμιλος ξένων γλωσσών | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The spread of Covid 19 pandemic has brought about radical changes in people’s daily lives. Governments around the world, as well as in Greece, in order to restrict the spread of the pandemic, had decided to suspend operations in both public and private sectors, as well as they enforced a lockdown. For the continuation of the works teleworking and distant education were proposed. The present case study, having as a reference point a Group of Foreign Languages Tutoring, studied the managers first reactions, the planning, the implementation and the organization they followed in order to manage the crisis. Managers refer to the obstacles they faced during the planning and the implementation and the changes they had to make. Moreover they asked about the response of parents – students to distant learning. Finally, they gave their first assessments of the consolidation of distant learning in Foreign Language Learning, as well as the efficiency and effectiveness of remote managing. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά της Εκπαίδευσης | el |
dc.subject.keyword | Διαχείριση κρίσεων | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Τηλεκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Εξ' αποστάσεως εργασία | el |
dc.subject.keyword | Τηλεργασία | el |
dc.subject.keyword | Εδραίωση εξ αποστάσεως εκπαίδευσης | el |
dc.subject.keyword | Αποτελεσματικότητα εξ αποστάσεως διοίκησης | el |
dc.subject.keyword | COVID-19 | el |
dc.date.defense | 2021-10-09 | |