Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚοτταρίδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΣτασινού, Αλεξάνδρα
dc.date.accessioned2021-11-09T13:13:32Z
dc.date.available2021-11-09T13:13:32Z
dc.date.issued2021-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13821
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1244
dc.description.abstractΗ εξάπλωση της πανδημίας Covid 19 στα τέλη του 2019 επέφερε ριζικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Οι κυβερνήσεις ανά τον κόσμο, όπως και στην Ελλάδα, προχωρούν, για την αντιμετώπισή της, στην αναστολή λειτουργιών τόσο σε ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα καθώς και στην απαγόρευση κυκλοφορίας (lockdown). Για την συνέχιση των εργασιών προτάσσεται η τηλεργασία και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η παρούσα μελέτη περίπτωσης, έχοντας ως σημείο αναφοράς έναν Εκπαιδευτικό Όμιλο Ξένων Γλωσσών, μελέτησε τις πρώτες αντιδράσεις των manager καθώς και τον σχεδιασμό, την υλοποίηση του σχεδιασμού για την διαχείριση της κρίσης. Οι Manager αναφέρονται στα εμπόδια που αντιμετώπισαν, στις αλλαγές που έπρεπε να κάνουν στον σχεδιασμό καθώς και στην ανταπόκριση γονέων- μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Τέλος δίνουν τις πρώτες εκτιμήσεις τους τόσο για την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στον χώρο της ξενόγλωσσης μάθησης καθώς και την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα της εξ αποστάσεως άσκησης διοίκησης.el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΟι manager και η διαχείριση της κρίσης της πανδημίας Covid 19. Μελέτη περίπτωσης εκπαιδευτικός όμιλος ξένων γλωσσώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe spread of Covid 19 pandemic has brought about radical changes in people’s daily lives. Governments around the world, as well as in Greece, in order to restrict the spread of the pandemic, had decided to suspend operations in both public and private sectors, as well as they enforced a lockdown. For the continuation of the works teleworking and distant education were proposed. The present case study, having as a reference point a Group of Foreign Languages Tutoring, studied the managers first reactions, the planning, the implementation and the organization they followed in order to manage the crisis. Managers refer to the obstacles they faced during the planning and the implementation and the changes they had to make. Moreover they asked about the response of parents – students to distant learning. Finally, they gave their first assessments of the consolidation of distant learning in Foreign Language Learning, as well as the efficiency and effectiveness of remote managing.el
dc.contributor.masterΟικονομικά της Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΔιαχείριση κρίσεωνel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΤηλεκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕξ' αποστάσεως εργασίαel
dc.subject.keywordΤηλεργασίαel
dc.subject.keywordΕδραίωση εξ αποστάσεως εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΑποτελεσματικότητα εξ αποστάσεως διοίκησηςel
dc.subject.keywordCOVID-19el
dc.date.defense2021-10-09


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»