Διοίκηση κρίσεων πανδημία COVID-19 και εκμάθηση ξένων γλωσσών (Mελέτη περίπτωσης)
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Διοίκηση κρίσεων ; Λήψη αποφάσεων ; Πανδημία ; Εκπαίδευση εξ’ αποστάσεωςΠερίληψη
Η παγκόσμια υγειονομική κρίση που προκλήθηκε από την πανδημία του CΟVID-19 επηρέασε κατακόρυφα τον τομέα της εκπαίδευσης. Μέσα σε λίγες εβδομάδες όλοι οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί αναγκάστηκαν να μετατρέψουν τα μαθήματα τους σε διαδικτυακά ώστε να μην υπάρξει παύση δραστηριότητας. Μαθητές και εκπαιδευτικό προσωπικό κλήθηκαν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, στην νέα εποχή της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης. Στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς, εκτός των σχολικών μονάδων, συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων και τα κέντρα εκμάθησης ξένων γλωσσών, τα οποία κατέχουν μία πολύ σημαντική θέση στον τομέα της εκπαίδευσης της ελληνικής κοινωνίας.
Στην παρούσα έρευνα θα μελετήσουμε το πλάνο διαχείρισης κρίσεων που εφαρμόστηκε από τη διεύθυνση ενός ευρωπαϊκού εκπαιδευτικού κέντρου ξένων γλωσσών με στόχο τη μη διακοπή της λειτουργίας του και τη διεξαγωγή των μαθημάτων ξένης γλώσσας μέσω διαδικτύου. Με την ολοκλήρωση της έρευνας θα διαπιστώσουμε ότι η σωστή επικοινωνία και η ορθή πληροφόρηση όλων των ατόμων, συντελούν στη λήψη των καλύτερων δυνατών αποφάσεων προς όφελος του εκπαιδευτικού οργανισμού και των ανθρώπων του. Εξίσου σημαντική είναι η ύπαρξη συνεργατικού πνεύματος και προσαρμοστικότητας του προσωπικού στις δυσμενείς συνθήκες που προκύπτουν.