Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚοτταρίδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΚωνσταντή, Ιωάννα
dc.date.accessioned2021-11-08T11:16:02Z
dc.date.available2021-11-08T11:16:02Z
dc.date.issued2021-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13817
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1240
dc.description.abstractΗ παγκόσμια υγειονομική κρίση που προκλήθηκε από την πανδημία του CΟVID-19 επηρέασε κατακόρυφα τον τομέα της εκπαίδευσης. Μέσα σε λίγες εβδομάδες όλοι οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί αναγκάστηκαν να μετατρέψουν τα μαθήματα τους σε διαδικτυακά ώστε να μην υπάρξει παύση δραστηριότητας. Μαθητές και εκπαιδευτικό προσωπικό κλήθηκαν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, στην νέα εποχή της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης. Στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς, εκτός των σχολικών μονάδων, συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων και τα κέντρα εκμάθησης ξένων γλωσσών, τα οποία κατέχουν μία πολύ σημαντική θέση στον τομέα της εκπαίδευσης της ελληνικής κοινωνίας. Στην παρούσα έρευνα θα μελετήσουμε το πλάνο διαχείρισης κρίσεων που εφαρμόστηκε από τη διεύθυνση ενός ευρωπαϊκού εκπαιδευτικού κέντρου ξένων γλωσσών με στόχο τη μη διακοπή της λειτουργίας του και τη διεξαγωγή των μαθημάτων ξένης γλώσσας μέσω διαδικτύου. Με την ολοκλήρωση της έρευνας θα διαπιστώσουμε ότι η σωστή επικοινωνία και η ορθή πληροφόρηση όλων των ατόμων, συντελούν στη λήψη των καλύτερων δυνατών αποφάσεων προς όφελος του εκπαιδευτικού οργανισμού και των ανθρώπων του. Εξίσου σημαντική είναι η ύπαρξη συνεργατικού πνεύματος και προσαρμοστικότητας του προσωπικού στις δυσμενείς συνθήκες που προκύπτουν.el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΔιοίκηση κρίσεων πανδημία COVID-19 και εκμάθηση ξένων γλωσσών (Mελέτη περίπτωσης)el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe global health crisis caused by Covid-19 pandemic affected vertically the training industry. Within few weeks all training institutes were forced to shift to e-learning courses so as to avoid cessation of their activities. Both instructors and students had to adapt to these new conditions, arising in the new era of distance learning. Apart from schools, foreign-language training centers are also numbered among the educational institutes, having an important place in the education industry of Greek society. The present study intends to investigate the crisis management plan applied by a European foreign-language training center aiming to avoid ceasing its operations by carrying out lessons online. This study reveals that proper communication and correct orientation of all parties concerned, contribute to the best possible decision making for the common good of both the educational institute and its students. Team spirit is equally important to staff’s adaptability to the new adverse conditions that may arise.el
dc.contributor.masterΟικονομικά της Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΔιοίκηση κρίσεωνel
dc.subject.keywordΛήψη αποφάσεωνel
dc.subject.keywordΠανδημίαel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση εξ’ αποστάσεωςel
dc.date.defense2021-10-21


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»