Θετική ηγεσία και μοντέλα εργασιακής ευημερίας των εκπαιδευτικών
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Εργασιακή ευημερία ; Σχολική ηγεσία ; ΕκπαιδευτικοίΠερίληψη
Σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο είναι επιφορτισμένο με την εκπαίδευση των μελλοντικών πολιτών μιας κοινωνίας, ο ρόλος του εκπαιδευτικού γίνεται ολοένα και πιο απαιτητικός. Ο σύγχρονος εκπαιδευτικός δεν είναι απλά ένα πομπός γνώσης, αλλά καλείται να βοηθήσει τους μαθητές του να αποκτήσουν δεξιότητες και να μάθουν να συνεργάζονται.
Αυτές οι απαιτήσεις μπορεί έχουν ως αποτέλεσμα μια πίεση προς την πλευρά των εκπαιδευτικών, και για αυτό είναι σημαντικό να διερευνηθεί κατά πόσο υπάρχει μια εργασιακή ευημερία στον κλάδο των εκπαιδευτικών. Με δεδομένο ότι ο διευθυντής της σχολικής μονάδας αναλαμβάνει έναν σύνθετο ρόλο, στο πλαίσιο της παρούσης εργασίας υλοποιήθηκε μια ποσοτική έρευνα, σε δείγμα 200 εκπαιδευτικών, η οποία έδειξε ότι υπάρχει μεταξύ των εκπαιδευτικών σχετική ικανοποίηση από την εργασιακή ευημερία, ενώ σημαντικό ρόλο σε αυτό διαδραματίζει και ο διευθυντής και το είδος ηγεσίας που ασκείται στη σχολική μονάδα.