Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαΐτη, Άννα
dc.contributor.authorΔημοπούλου, Σοφία
dc.date.accessioned2021-10-25T05:51:23Z
dc.date.available2021-10-25T05:51:23Z
dc.date.issued2020-04
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13763
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1186
dc.description.abstractΣε ένα εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο είναι επιφορτισμένο με την εκπαίδευση των μελλοντικών πολιτών μιας κοινωνίας, ο ρόλος του εκπαιδευτικού γίνεται ολοένα και πιο απαιτητικός. Ο σύγχρονος εκπαιδευτικός δεν είναι απλά ένα πομπός γνώσης, αλλά καλείται να βοηθήσει τους μαθητές του να αποκτήσουν δεξιότητες και να μάθουν να συνεργάζονται. Αυτές οι απαιτήσεις μπορεί έχουν ως αποτέλεσμα μια πίεση προς την πλευρά των εκπαιδευτικών, και για αυτό είναι σημαντικό να διερευνηθεί κατά πόσο υπάρχει μια εργασιακή ευημερία στον κλάδο των εκπαιδευτικών. Με δεδομένο ότι ο διευθυντής της σχολικής μονάδας αναλαμβάνει έναν σύνθετο ρόλο, στο πλαίσιο της παρούσης εργασίας υλοποιήθηκε μια ποσοτική έρευνα, σε δείγμα 200 εκπαιδευτικών, η οποία έδειξε ότι υπάρχει μεταξύ των εκπαιδευτικών σχετική ικανοποίηση από την εργασιακή ευημερία, ενώ σημαντικό ρόλο σε αυτό διαδραματίζει και ο διευθυντής και το είδος ηγεσίας που ασκείται στη σχολική μονάδα.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΘετική ηγεσία και μοντέλα εργασιακής ευημερίας των εκπαιδευτικώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn an education system that responsible of educating the future citizens of a society, the role of the teacher is becoming more and more demanding. The modern teacher is not just a transmitter of knowledge, but is called upon to help his students acquire skills and learn to work together. These requirements can result in pressure on teachers, which is why it is important to investigate whether there is a job prosperity in the teaching industry. Given that the role of the principal of a school unit is equally multidimensional, in the context of this work a quantitative survey was conducted on a sample of 200 teachers, which showed that teachers are relatively satisfied with the level of job well-being, while an important role in this is also the case with the way the school principal exercises his leadership.el
dc.contributor.masterΟικονομικά της Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΕργασιακή ευημερίαel
dc.subject.keywordΣχολική ηγεσίαel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel
dc.date.defense2021-07-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»