Show simple item record

Δημιουργική επιχειρηματικότητα ως παράγοντας επίδοσης των δημοσίων οργανισμών: μελέτη περίπτωσης των ελληνικών πανεπιστημίων

dc.contributor.advisorΠέκκα - Οικονόμου, Βικτωρία
dc.contributor.authorΓκότση, Βασιλική Γ.
dc.date.accessioned2021-09-24T11:34:55Z
dc.date.available2021-09-24T11:34:55Z
dc.date.issued2021-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13691
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1114
dc.description.abstractH επιχειρηματικότητα αποτελεί μια διαδικασία εξαγωγής κερδών από νέους, μοναδικούς και πολύτιμους συνδυασμούς πόρων σε αβέβαιο και διφορούμενο περιβάλλον. Το σύγχρονο περιβάλλον, ως εξαιρετικά αβέβαιο, θα πρέπει να λειτουργεί ευνοϊκά προς την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας για αρκετούς λόγους και ο πρώτος είναι η αποδοτικότητα και η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Επίσης η καινοτομία, η ανάπτυξη νέων προϊόντων ή υπηρεσιών και η βελτίωση υπαρχόντων προϊόντων ή υπηρεσιών αποτελούν σημαντικές διακλαδώσεις της επιχειρηματικότητας που μπορούν να ενισχύσουν την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη μιας χώρας. Οι δημόσιοι οργανισμοί, που συχνά αμφισβητούνται για την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητά τους, έχει διαπιστωθεί από πληθώρα μελετών ότι μπορούν στο πρίσμα της διαμόρφωσης επιχειρηματικών μοντέλων οργάνωσης και λειτουργίας να έχουν πολύπλευρες ωφέλειες. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των επιχειρηματικών προσανατολισμών και προθέσεων δώδεκα Πανεπιστημίων της Ελλάδας όσον αφορά τις στρατηγικές τους δηλώσεις, τις δημόσιες δηλώσεις σχετικά με τη φιλοσοφία, τις αξίες και τους κανόνες, τα κέντρα επιχειρηματικότητας, τις λέσχες επιχειρηματικότητας και δραστηριότητες κατάρτισης των φοιτητών που προάγουν την ιδέα της δημιουργικής επιχειρηματικότητας. Τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη με τη μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου, έδειξαν ότι τα οχτώ από τα δώδεκα πανεπιστήμια της Ελλάδας ενσωματώνουν τις έννοιες της επιχειρηματικότητας στους στρατηγικούς τους στόχους, χωρίς όμως ουσιαστικές προτάσεις εφαρμογής. Ως προς την οργάνωση και τη λειτουργία τους διαπιστώνεται η υιοθέτηση κάποιων πρακτικών που συνδέονται με την επιχειρηματικότητα ωστόσο όμως υπάρχουν πολλές ακόμα ενέργειες που θα πρέπει να γίνουν. Προτείνεται η απρόσκοπτη ενσωμάτωση της επιχειρηματικότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με πολυεπίπεδο τρόπο.el
dc.format.extent85el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΔημιουργική επιχειρηματικότητα ως παράγοντας επίδοσης των δημοσίων οργανισμών: μελέτη περίπτωσης των ελληνικών πανεπιστημίωνel
dc.title.alternativeCreative entrepreneurship as a performance indicator of the public organizations: Greek universities - Case studyel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικότηταel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.subject.keywordΕλληνικά πανεπιστήμιαel
dc.subject.keywordΔημόσιοι οργανισμοίel
dc.subject.keywordΑποτελεσματικότηταel
dc.subject.keywordΑποδοτικότηταel
dc.date.defense2021-09-21


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»