dc.contributor.advisor | Αναγνωστόπουλος, Χρήστος - Νικόλαος | |
dc.contributor.author | Καπογιάννη, Νικολέττα Άννα | |
dc.date.accessioned | 2021-09-10T11:19:58Z | |
dc.date.available | 2021-09-10T11:19:58Z | |
dc.date.issued | 2021-04 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13661 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1084 | |
dc.description.abstract | Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας περιγράφεται η μελέτη και η ανάπτυξη μίας
εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας με θέμα τη περιήγηση σε περιοχές της
Λέσβου στις οποίες συναντάμε γκράφιτι, με τη χρήση κινητών συσκευών. Η
περιήγηση, εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας, σχεδιάστηκε από το μηδέν.
Ο χρήστης κατά την εκτέλεση της εφαρμογής μπορεί να περιηγηθεί σε περιοχές της
Λέσβου και να δει επαυξημένα έργα τέχνης καλλιτεχνών όπως εικόνες, βίντεο,
μουσική και άλλα, και να ενημερωθεί ,και να ευαισθητοποιηθεί σχετικά με το
φαινόμενο του προσφυγικού που ξεκίνησε στη Λέσβο το 2015. Η υλοποίηση της
εφαρμογής δίνει έμφαση στην αλληλεπίδραση ανθρώπου – υπολογιστή από τη
σκοπιά της εκπαίδευσης και της τέχνης. | el |
dc.format.extent | 116 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Rescue_Mermaid: μία εφαρμογή απεικόνισης του προσφυγικού πολιτισμού στο νησί της Λέσβου με την χρήση επαυξημένης πραγματικότητας | el |
dc.title.alternative | Rescue_Mermaid: an augmented reality application for the refugee culture in Lesvos island | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | In the context of this work, the study and development of an augmented reality
application on the subject of touring areas of Lesvos where we encounter graffiti,
using mobile devices, is described. Navigation, augmented reality application, was
designed from scratch. During the application, the user can browse areas of Lesvos
and see enhanced works of art by artists such as images, videos, music and more,
and be informed, and become aware of the refugee phenomenon that began in
Lesvos in 2015. The implementation of the application emphasizes the human computer interaction from the point of view of education and art | el |
dc.contributor.master | Ψηφιακός Πολιτισμός, Έξυπνες Πόλεις, IoT και Προηγμένες Ψηφιακές Τεχνολογίες | el |
dc.subject.keyword | Επαυξημένη πραγματικότητα | el |
dc.subject.keyword | Κινητές συσκευές | el |
dc.subject.keyword | 'Εργα τέχνης | el |
dc.subject.keyword | Μυτιλήνη | el |
dc.subject.keyword | Λέσβος | el |
dc.subject.keyword | Καλλιτέχνες | el |
dc.subject.keyword | Προσφυγικό | el |
dc.subject.keyword | Unity 3D | el |
dc.subject.keyword | Vuforia | el |
dc.subject.keyword | Blender | el |
dc.subject.keyword | Adobe XD | el |
dc.subject.keyword | 3D έργα | el |
dc.subject.keyword | Animation | el |
dc.date.defense | 2021-04 | |