dc.contributor.advisor | Χλέτσος, Θεολόγος - Μιχαήλ | |
dc.contributor.author | Βουτσινά, Ζωή | |
dc.date.accessioned | 2021-07-29T08:15:42Z | |
dc.date.available | 2021-07-29T08:15:42Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13627 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1050 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μετρήσει το επίπεδο εργασιακής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα, και να διερευνήσει τους σημαντικότερους παράγοντες που την επηρεάζουν. Αρχικά γίνεται η θεωρητική αποσαφήνιση του όρου, και στη συνέχεια ακολουθεί εμπειρική έρευνα. Η έρευνα διεξήχθη Φεβρουάριο – Μάρτιο του 2021 μεταξύ 207 εκπαιδευτικών όλης της χώρας, οι οποίοι αποτελούν το δείγμα της έρευνας. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένα δομημένο ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου διαβαθμισμένης κλίμακας, το οποίο περιλάμβανε το Job Satisfaction Survey του Spector. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι οι βασικές πτυχές της εργασίας που προκαλούν δυσαρέσκεια είναι οι αμοιβές, η προαγωγή και οι πρόσθετες παροχές, ενώ οι κύριες διαστάσεις της εργασίας που προκαλούν ικανοποίηση είναι η φύση της εργασίας, οι συνάδελφοι και η εποπτεία. Η βαθμολογία σε σχέση με τη συνολική εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών, υποδηλώνει ουδετερότητα. | el |
dc.format.extent | 139 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Η εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of this paper is to measure the level of job satisfaction of Primary and Secondary education teachers in Greece, and to investigate the most important factors that affect it. The theoretical clarification of the term is done first, followed by empirical research. The research was conducted in February - March 2021, among 207 teachers across the country, who are the sample of the survey. The research tool used was a structured questionnaire with scale closed-ended questions, which included the Spector Job Satisfaction Survey. The results of the research show that the main aspects of work that cause dissatisfaction are remuneration, promotion and further benefits, while the main dimensions of work that cause satisfaction are the nature of work, colleagues and supervision. The score that concerns the overall job satisfaction of the teachers, indicates neutrality. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά της Εκπαίδευσης | el |
dc.subject.keyword | Εργασιακή ικανοποίηση | el |
dc.subject.keyword | Δυσαρέσκεια | el |
dc.subject.keyword | Ουδετερότητα | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.date.defense | 2021-07-22 | |