Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ικανοποίηση ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας: η περίπτωση της 1ης Τοπικής Μονάδας Υγείας (ΤΟΜΥ) Ναυπλίου

dc.contributor.advisorΠαντελίδης, Παντελής
dc.contributor.authorΓάτσιου, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2021-06-25T07:20:53Z
dc.date.available2021-06-25T07:20:53Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13514
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/937
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της ικανοποίησης των ασθενών από την προσφορά των υπηρεσιών υγείας που παρέχονται στη Τοπική Μονάδα Υγείας (ΤΟΜΥ) κατά την λειτουργία της. Η αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών σε σχέση με συγκεκριμένους προσδιοριστικούς παράγοντες που μπορεί να αξιοποιηθεί για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση πιθανών δυσχερειών στην λειτουργία της δομής. Για τη μέτρηση της ικανοποίησης των χρηστών επιλέχθηκε η μέθοδος της τυχαίας δειγματοληψίας. Η ικανοποίηση μετρήθηκε χρησιμοποιώντας τη πεντάβαθμη κλίμακα Likert, στην οποία το 1 αντιπροσώπευε το «καθόλου ικανοποιημένος» και το 5 το «απόλυτα ικανοποιημένος». Ταυτόχρονα, υποβλήθηκε μια ανοικτή ερώτηση, προκειμένου να καταγραφεί μια γενικότερη θετική εντύπωση των χρηστών για τις υπηρεσίες που προσφέρει η υπηρεσία της ΤΟΜΥ Ναυπλίου. Τα ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν σε 68 επισκέπτες της ΤΟΜΥ κατά το χρονικό διάστημα κατά την περίοδο του Ιανουαρίου 2020 όπου υπάρχει μεγαλύτερος όγκος ραντεβού. Όπως παρατηρήθηκε από την μελέτη, οι ερωτώμενοι/ασθενείς προσδίδουν μεγαλύτερη σημασία στον ευκολότερο προγραμματισμό ραντεβού, ακολουθεί το ωράριο λειτουργίας στην ΤΟΜΥ, ενώ η θερμοκρασία στην αίθουσα αναμονής θεωρείται ως λιγότερο σημαντικός παράγοντας.el
dc.format.extent118el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΙκανοποίηση ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας: η περίπτωση της 1ης Τοπικής Μονάδας Υγείας (ΤΟΜΥ) Ναυπλίουel
dc.title.alternativePatient satisfaction from the provided health services: the case of the 1st Local Health Unit (TOMY) of Nafplionel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe purpose of this research is to investigate the satisfaction of patients with the offer of health services provided to the Local Health Unit (TOMY) during its operation. Assessing patient satisfaction in relation to specific determinants that can be utilized to identify and address potential difficulties in the operation of the structure. The method of random sampling was chosen to measure user satisfaction. Satisfaction was measured using the Likert five-point scale, in which 1 represented "not at all satisfied" and 5 "completely satisfied". At the same time, an open question was submitted in order to record the general positive impression of the users about the services of TOMY. The questionnaires were distributed to 68 visitors of TOMY during the period during January 2020 where there is a larger volume of appointments. As observed from the study, the respondents / patients attach more importance to the easier appointment scheduling, followed by the opening hours in TOMY, while the temperature in the waiting room is considered as a less important factor.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση ασθενώνel
dc.subject.keywordΠοιότηταel
dc.subject.keywordΥπηρεσίες υγείαςel
dc.date.defense2021-06-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»