H προώθηση της πολυγλωσσίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης: Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο Βούπερταλ
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Πολυγλωσσία ; Ευρωπαϊκή Ένωση ; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ; Ξένες γλώσσες ; Ελλάδα ; ΓερμανίαΠερίληψη
H πολυγλωσσία έχει καταστεί τα τελευταία χρόνια μια από τις βασικές προτεραιότητες, σε επίπεδο εκπαίδευσης, της πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Ευρωπαϊκή Ένωση προωθεί την πολυγλωσσία στην εκπαίδευση, συμβάλλοντας στη διδασκαλία και την εκμάθηση των ξένων γλωσσών, στην ανταλλαγή των πληροφοριών και των εμπειριών. Στην εργασία γίνεται μια αναλυτική παρουσίαση των ενεργειών της Ευρωπαϊκής Ένωσης & των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων εκπαίδευσης που προωθούν την πολυγλωσσία καθώς και δεδομένων-στοιχείων σχετικά με την εκμάθηση των Ξένων Γλωσσών στην Ευρώπη και ειδικότερα στην Ελλάδα. Στο δεύτερο μέρος της παρούσας εργασίας, γίνεται μια αναλυτική παρουσίαση του Γερμανικού εκπαιδευτικού συστήματος ανά κρατίδιο, με εστίαση στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών. Επιπλέον, διεξάγεται μια μελέτη περίπτωσης, της διδασκαλίας ξένων γλωσσών σε μαθητές Έ & ΄ΣΤ τάξης του Ελληνικού Δημοτικού Σχολείου Βούπερταλ, που ανήκει στο κρατίδιο « Ρηνανία Βεστφαλία».