Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓκούσιος, Χαράλαμπος
dc.contributor.authorΚουτρομάνου, Ειρήνη
dc.date.accessioned2021-03-05T08:30:26Z
dc.date.available2021-03-05T08:30:26Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13293
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/716
dc.description.abstractH πολυγλωσσία έχει καταστεί τα τελευταία χρόνια μια από τις βασικές προτεραιότητες, σε επίπεδο εκπαίδευσης, της πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Ευρωπαϊκή Ένωση προωθεί την πολυγλωσσία στην εκπαίδευση, συμβάλλοντας στη διδασκαλία και την εκμάθηση των ξένων γλωσσών, στην ανταλλαγή των πληροφοριών και των εμπειριών. Στην εργασία γίνεται μια αναλυτική παρουσίαση των ενεργειών της Ευρωπαϊκής Ένωσης & των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων εκπαίδευσης που προωθούν την πολυγλωσσία καθώς και δεδομένων-στοιχείων σχετικά με την εκμάθηση των Ξένων Γλωσσών στην Ευρώπη και ειδικότερα στην Ελλάδα. Στο δεύτερο μέρος της παρούσας εργασίας, γίνεται μια αναλυτική παρουσίαση του Γερμανικού εκπαιδευτικού συστήματος ανά κρατίδιο, με εστίαση στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών. Επιπλέον, διεξάγεται μια μελέτη περίπτωσης, της διδασκαλίας ξένων γλωσσών σε μαθητές Έ & ΄ΣΤ τάξης του Ελληνικού Δημοτικού Σχολείου Βούπερταλ, που ανήκει στο κρατίδιο « Ρηνανία Βεστφαλία».el
dc.format.extent92el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleH προώθηση της πολυγλωσσίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης: Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο Βούπερταλel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδώνel
dc.description.abstractENMultilingualism has in recent years become one of the key educational priorities of European Union policy. The European Union promotes multilingualism in education by contributing to the teaching and learning of foreign languages, the exchange of information and experiences. The paper provides a detailed presentation of the actions of the European Union & the European educational programs that promote multilingualism as well as data on the learning of foreign languages in Europe and in particular in Greece. In the second part of this paper, a detailed presentation of the German education system is made, focusing on the teaching of foreign languages by state. In addition, a case study is being conducted of the teaching of foreign languages to students of Fifth & Sixth Grade class of the Greek Primary School Wuppertal, which belongs to the state "Rhineland Westphalia".el
dc.contributor.masterΔιεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευναel
dc.subject.keywordΠολυγλωσσίαel
dc.subject.keywordΕυρωπαϊκή Ένωσηel
dc.subject.keywordΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΞένες γλώσσεςel
dc.subject.keywordΕλλάδαel
dc.subject.keywordΓερμανίαel
dc.date.defense2021-02-02


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»