dc.contributor.advisor | Γκούσιος, Χαράλαμπος | |
dc.contributor.author | Κουτρομάνου, Ειρήνη | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T08:30:26Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T08:30:26Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13293 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/716 | |
dc.description.abstract | H πολυγλωσσία έχει καταστεί τα τελευταία χρόνια μια από τις βασικές προτεραιότητες, σε επίπεδο εκπαίδευσης, της πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Ευρωπαϊκή Ένωση προωθεί την πολυγλωσσία στην εκπαίδευση, συμβάλλοντας στη διδασκαλία και την εκμάθηση των ξένων γλωσσών, στην ανταλλαγή των πληροφοριών και των εμπειριών. Στην εργασία γίνεται μια αναλυτική παρουσίαση των ενεργειών της Ευρωπαϊκής Ένωσης & των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων εκπαίδευσης που προωθούν την πολυγλωσσία καθώς και δεδομένων-στοιχείων σχετικά με την εκμάθηση των Ξένων Γλωσσών στην Ευρώπη και ειδικότερα στην Ελλάδα. Στο δεύτερο μέρος της παρούσας εργασίας, γίνεται μια αναλυτική παρουσίαση του Γερμανικού εκπαιδευτικού συστήματος ανά κρατίδιο, με εστίαση στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών. Επιπλέον, διεξάγεται μια μελέτη περίπτωσης, της διδασκαλίας ξένων γλωσσών σε μαθητές Έ & ΄ΣΤ τάξης του Ελληνικού Δημοτικού Σχολείου Βούπερταλ, που ανήκει στο κρατίδιο « Ρηνανία Βεστφαλία». | el |
dc.format.extent | 92 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | H προώθηση της πολυγλωσσίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης: Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο Βούπερταλ | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Multilingualism has in recent years become one of the key educational priorities of European Union policy. The European Union promotes multilingualism in education by contributing to the teaching and learning of foreign languages, the exchange of information and experiences. The paper provides a detailed presentation of the actions of the European Union & the European educational programs that promote multilingualism as well as data on the learning of foreign languages in Europe and in particular in Greece. In the second part of this paper, a detailed presentation of the German education system is made, focusing on the teaching of foreign languages by state. In addition, a case study is being conducted of the teaching of foreign languages to students of Fifth & Sixth Grade class of the Greek Primary School Wuppertal, which belongs to the state "Rhineland Westphalia". | el |
dc.contributor.master | Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευνα | el |
dc.subject.keyword | Πολυγλωσσία | el |
dc.subject.keyword | Ευρωπαϊκή Ένωση | el |
dc.subject.keyword | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Ξένες γλώσσες | el |
dc.subject.keyword | Ελλάδα | el |
dc.subject.keyword | Γερμανία | el |
dc.date.defense | 2021-02-02 | |