Οργάνωση τμήματος αγορών & προμηθειών
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Τμήμα αγορών & προμηθειών ; Κλάδος τροφίμωνΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να περιγράψει την οργάνωση και τη δομή ενός τμήματος Αγορών – Προμηθειών, μέσα από 5 κεφάλαια. Για να γίνει πιο κατανοητή η οργάνωση του εν λόγω τμήματος, μελετάται η περίπτωση μιας εισαγωγικής εταιρείας τροφίμων, της Global Foods.
Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στην έννοια της αλυσίδας εφοδιασμού και των Προμηθειών, καθώς και ιστορική αναδρομή από την ίδρυση των όρων αυτών έως σήμερα. Παράλληλα, αναλύονται οι λόγοι που καθιστούν τη λειτουργία των προμηθειών αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης επιχείρησης.
Από το δεύτερο κεφάλαιο προσδοκούμε να κατανοήσουμε την έννοια των αποθεμάτων και τα επιμέρους συστήματα διαχείρισής τους. Γίνεται, επίσης, εκτενή αναφορά στους παράγοντες διατήρησης αποθεμάτων, αναλύοντας τους λόγους, που καθιστούν τόσο σημαντική την ύπαρξή τους, καθώς και τα χαρακτηριστικά της ζήτησης.
Στο τρίτο κεφάλαιο, αναφέρονται οι στόχοι ενός τμήματος αγορών και προμηθειών και περιγράφονται οι λειτουργίες του, όπως η διαδικασία επιλογής προμηθευτή, η έρευνα αγοράς, η παραγγελία σε προμηθευτή.
Στο τέταρτο κεφάλαιο εξετάζεται μία εισαγωγική εταιρεία τροφίμων, μέσω δύο διαφορετικών περιπτώσεων, τόσο από την πλευρά της έρευνας για εισαγωγή νεου προϊόντος, όσο κι από την πλευρά του demand planning και της παραγγελίας σε προμηθευτή.