dc.contributor.advisor | Κωστόπουλος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Καλκανάκου, Λουκία | |
dc.date.accessioned | 2021-01-28T10:11:55Z | |
dc.date.available | 2021-01-28T10:11:55Z | |
dc.date.issued | 2021-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13215 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/638 | |
dc.description.abstract | Η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού αποτελεί μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες
σε έναν οργανισμό, καθώς οι άνθρωποι αποτελούν σημαντικό ανταγωνιστικό
πλεονέκτημα για μία επιχείρηση. Ιδιαίτερα, μάλιστα, στη σύγχρονη εποχή, καλείται
να αντιμετωπίσει ένα σύνολο από προκλήσεις, οι οποίες επιβάλλουν την ύπαρξη
ευελιξίας αλλά και την ανάπτυξη μεθοδολογιών, οι οποίες θέτουν τον εργαζόμενο
στο επίκεντρο. Οι βασικές λειτουργίες του τμήματος διοίκησης ανθρώπινων πόρων,
όπως η επιλογή προσωπικού, η εκπαίδευση και η αξιολόγηση της απόδοσης, δύνανται
να συμβάλλουν στην αύξηση του βαθμού εργασιακής ικανοποίησης και,
συνακόλουθα, στην αποδοτικότητα των εργαζομένων. Σκοπός της παρούσας
εργασίας είναι να παρουσιαστούν οι σύγχρονες πρακτικές της διοίκησης ανθρώπινου
δυναμικού, διερευνώντας τις συνέπειες τους στην εργασιακή ικανοποίηση και
απόδοση. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε μελέτη περίπτωσης την εταιρεία
Leroy Merlin, στην οποία παρουσιάστηκαν οι απόψεις των εργαζομένων, αναφορικά
με σημαντικές συνιστώσες της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού, όπως η επιλογή, η
εκπαίδευση και η αξιολόγηση. Όπως καταδείχθηκε, η υιοθέτηση σαφώς
καθορισμένων διαδικασιών έχει ως επακόλουθο την ύπαρξη ικανοποιημένων
εργαζομένων, οι οποίοι διαθέτουν υψηλή δέσμευση και ταύτιση με την κουλτούρα
του οργανισμού. | el |
dc.format.extent | 78 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Σύγχρονες πρακτικές διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού: επιπτώσεις στην εργασιακή ικανοποίηση και στην εργασιακή απόδοση | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίας | el |
dc.description.abstractEN | Human resource management is one of the most important functions in an
organization, as people are an important competitive advantage for a company.
Especially in the modern era, it is called to face a set of challenges, which require
flexibility and the development of methodologies, which are concentrated at the
employee at. The basic functions of the human resources department, such as
personnel selection, training and performance appraisal, may help to increase job
satisfaction and, consequently, employee productivity. The purpose of this paper is to
present the current practices of human resources management, exploring their impact
on job satisfaction and performance. For this purpose, a case study of the company
Leroy Merlin was conducted, in which employees’ attitudes were presented with
respect to important elements of human resources management, including selection,
training and evaluation. As it was proven, the adoption of clearly defined procedures
results in the existence of satisfied employees, who have a high commitment and
identification with the culture of the organization. | el |
dc.contributor.master | Βιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογία | el |
dc.subject.keyword | Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού | el |
dc.subject.keyword | Επιλογή προσωπικού | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Αξιολόγηση απόδοσης | el |
dc.subject.keyword | Ικανοποίηση εργαζομένων | el |
dc.date.defense | 2021-01 | |