Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜητροπούλου, Δήμητρα
dc.date.accessioned2020-12-09T15:00:47Z
dc.date.available2020-12-09T15:00:47Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13097
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/520
dc.description.abstractΕίναι ευρέως γνωστό πως ο οτυρισμός αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων για την χώρα μας. Ένας όρος ο οποίος υπάρχει απο πολύ παλιά όμως με την πάροδο του χρόνου η σημασία του για την αγορά αποκτά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Οι άνθρωποι που απασχολούνται στον συγκεκριμένο τομέα αναζητούν συνεχώς καινούρια δεδομένα και τεχνολογιες ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικοι. Η διαφήμιση του τουρισμού παίζει ιδιαίτερα σημαντικο ρόλο στις μέρες μας αφού αποτελεί και την πιο άμεση επικοινωνία του με τον καταναλωτή – τουρίστα. Ύστερα απο τη θεαματική τεχνολογική εξέλιξη που βιώνουμε τον 21ο αιώνα η διαφήμιση πλέον είναι άρηκτα συνδεδεμένη με το διαδίκτυο. Η προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων στα social media και το internet είναι αυτή που επιφέρει και τα καλύτερα αποτελέσματα τόσο στις επιχειρήσεις όσο και γενικότερα στην προβολή του ελληνικού τουρισμού παγκόμια. Στόχος τις παρούσας εργασίας είναι να ορίσουμε και να μελετήσουμε τις δυο μεγάλες έννοιες του τουρισμου και του marketing, να δούμε κατα πόσο οι δύο αυτές έννοιες σχετίζονται μεταξύ τους και ποίος είναι τελικά ο ρόλος της διαδικτυακής διαφήμισης για τον καταναλωτή. Στην αμεσότητα των παραπάνω αποτελέσματων έχει συμβάλλει και το ερωτηματολόγιο που δημιουργηθηκε για την συγκεκριμένη έρευνα. Όλα τα παραπάνω αναλύονται διεξοδικά με έννοιες, ορισμούς, χαρακτηριστικά και οικονομικά στοιχεία στα κεφάλαια που ακολουθούν.el
dc.format.extent94el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΤο marketing και η προώθηση του τουρισμού στην ψηφιακή εποχήel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIt is well known that tourism is an important source of revenue for our country. A term that exists from a long time ago but over time its importance for the market becomes more and more interesting. People employed in this sector are constantly looking for new data and technologies to become more competitive. Tourism advertising plays a particularly important role nowadays since it is the most direct communication with the consumer-tourist. After the spectacular technological development that we are experiencing in the 21st century, advertising is now firmly connected to the internet. The promotion of tourism businesses on social media and the internet is what brings the best results both in business and in general in the promotion of Greek tourism international. The aim of this paper is to define and study the two major concepts of Tourism and marketing , to see whether these two concepts are related to each other and what is ultimately the role of online advertising for the consumer. The questionnaire created for this research has contributed to the immediacy of the above results. All of the above are analyzed in detail with concepts, definitions, characteristics and economic data in the following chapters.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordGrow Greek tourismel
dc.subject.keywordΜορφές τουρισμούel
dc.subject.keywordΕίδη τουρισμούel
dc.subject.keywordΤουριστικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΤουριστικό προϊόνel
dc.subject.keywordΤουριστική διαφήμισηel
dc.subject.keywordΠωλήσειςel
dc.subject.keywordΠροσωπική πώλησηel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακή εφαρμογήel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακή εξέλιξηel
dc.date.defense2020-11-23


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»