Το marketing και η προώθηση του τουρισμού στην ψηφιακή εποχή
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μάρκετινγκ ; Τουρισμός ; Grow Greek tourism ; Μορφές τουρισμού ; Είδη τουρισμού ; Τουριστικό μάρκετινγκ ; Τουριστικό προϊόν ; Τουριστική διαφήμιση ; Πωλήσεις ; Προσωπική πώληση ; Διαδικτυακή εφαρμογή ; Διαδικτυακή εξέλιξηΠερίληψη
Είναι ευρέως γνωστό πως ο οτυρισμός αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων για την χώρα μας. Ένας όρος ο οποίος υπάρχει απο πολύ παλιά όμως με την πάροδο του χρόνου η σημασία του για την αγορά αποκτά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Οι άνθρωποι που απασχολούνται στον συγκεκριμένο τομέα αναζητούν συνεχώς καινούρια δεδομένα και τεχνολογιες ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικοι.
Η διαφήμιση του τουρισμού παίζει ιδιαίτερα σημαντικο ρόλο στις μέρες μας αφού αποτελεί και την πιο άμεση επικοινωνία του με τον καταναλωτή – τουρίστα. Ύστερα απο τη θεαματική τεχνολογική εξέλιξη που βιώνουμε τον 21ο αιώνα η διαφήμιση πλέον είναι άρηκτα συνδεδεμένη με το διαδίκτυο. Η προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων στα social media και το internet είναι αυτή που επιφέρει και τα καλύτερα αποτελέσματα τόσο στις επιχειρήσεις όσο και γενικότερα στην προβολή του ελληνικού τουρισμού παγκόμια.
Στόχος τις παρούσας εργασίας είναι να ορίσουμε και να μελετήσουμε τις δυο μεγάλες έννοιες του τουρισμου και του marketing, να δούμε κατα πόσο οι δύο αυτές έννοιες σχετίζονται μεταξύ τους και ποίος είναι τελικά ο ρόλος της διαδικτυακής διαφήμισης για τον καταναλωτή. Στην αμεσότητα των παραπάνω αποτελέσματων έχει συμβάλλει και το ερωτηματολόγιο που δημιουργηθηκε για την συγκεκριμένη έρευνα.
Όλα τα παραπάνω αναλύονται διεξοδικά με έννοιες, ορισμούς, χαρακτηριστικά και οικονομικά στοιχεία στα κεφάλαια που ακολουθούν.