Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧονδροκούκης, Γρηγόριος
dc.contributor.authorΚολυβά, Σπυριδούλα - Μαρίνα
dc.date.accessioned2020-09-14T08:28:41Z
dc.date.available2020-09-14T08:28:41Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12903
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/326
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει πως η εξέλιξη της τεχνολογίας οδηγεί τα παραδοσιακά τραπεζικά ιδρύματα στον ψηφιακό μετασχηματισμό και πως αυτά διαχειρίζονται την εν λόγω μετάβαση. Στο πλαίσιο αυτό, αναφέρονται οι βασικές τεχνολογίες και καινοτομίες για το τραπεζικό οικοσύστημα, καθώς και ο τρόπος που διαταράσσουν τις καθιερωμένες δυνάμεις του ανταγωνισμού στον τραπεζικό κλάδο, μεταβάλλουν το ρυθμιστικό και θεσμικό πλαίσιο, και συντελούν στην πρόοδο της ψηφιακής τραπεζικής. Με αυτόν τον τρόπο σκιαγραφείται η ανάγκη ψηφιακού μετασχηματισμού των παραδοσιακών τραπεζών για την επιβίωσή τους. Στη συνέχεια, βάσει της διεθνούς βιβλιογραφίας, μελετάται ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η διαχείρισή του, μέσα από διάφορες προσεγγίσεις, όπως αυτή της Διοίκησης έργων και της Διοίκησης αλλαγών. Τέλος, βάσει της προηγούμενης βιβλιογραφικής ανασκόπησης, γίνεται προσπάθεια να αποτυπωθούν οι ενέργειες στις οποίες θα πρέπει να εστιάζει μια παραδοσιακή τράπεζα για τη διαχείριση του ψηφιακού μετασχηματισμού ολιστικά και αποτελεσματικά. Συνοπτικά, τα αποτελέσματα της παρούσας εργασίας έδειξαν πως ο συνδυασμός τεχνολογιών δημιουργεί τεράστιες δυνατότητες για την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων, υπηρεσιών αλλά και επιχειρηματικών μοντέλων στον τραπεζικό κλάδο. Ως συνέπεια, ο τραπεζικός κλάδος διαταράσσεται από την εισαγωγή νέων διαφοροποιημένων παικτών, τα ρυθμιστικά πλαίσια αναδιαμορφώνονται προκειμένου να διασφαλίζονται οι πελάτες και τα δεδομένα τους , όμως παράλληλα να διευκολύνεται η ανάπτυξη του τραπεζικού τομέα μέσω της καινοτομίας, και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των παραδοσιακών τραπεζών είναι πλέον επιτακτική ανάγκη. Κρίνεται λοιπόν πως η ανταπόκριση των τραπεζών θα πρέπει να πραγματοποιείται με παράλληλη εστίαση του μετασχηματισμού στην εμπειρία του πελάτη, τις διαδικασίες και το επιχειρηματικό μοντέλο. Ενώ, οι δράσεις και τα έργα ψηφιακού μετασχηματισμού θα πρέπει να πραγματοποιούνται με ευέλικτη προσέγγιση λόγω των ραγδαίων ρυθμών αλλαγής και της αυξημένης πολυπλοκότητας. Τέλος δεν θα πρέπει να υποτιμάται ο ρόλος του ανθρώπινου δυναμικού της τράπεζας, εργαζομένων και ηγετικών στελεχών, για την ολοκλήρωση, υιοθέτηση και αποτελεσματικότητα των αλλαγών και έτσι θα πρέπει να πραγματοποιούνται οι ανάλογες ενέργειες διαχείρισης.el
dc.format.extent115el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΔιαχείριση έργων ψηφιακού μετασχηματισμού στον τραπεζικό κλάδο: η διοίκηση της αλλαγήςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.description.abstractENThe purpose of this master thesis is to present how the evolution of technology is leading the traditional banking institutions to digital transformation and how they are managing this transition. In this context, references are made to the key technologies and innovations for the banking ecosystem, as well as, to the way in which they disrupt the established forces of competition in the banking sector, change the regulatory and institutional framework, and contribute to the progress of digital banking. This outlines the need for digital transformation of traditional banks for their survival. Then, based on the international literature, a study is carried out about digital transformation and manners of its administration, from various approaches, such as that of Project Management and Change Management. Finally, based on the previous literature review, an attempt is made to capture the actions that a traditional bank should focus on to manage the digital transformation holistically and effectively. In summary, the results of the thesis showed that the combination of technologies creates huge opportunities for the development of innovative solutions, services and business models in the banking industry. As a result, the banking industry is disrupted by the introduction of new diversified players, regulatory frameworks are being restructured to secure customers and their data, but at the same time facilitate the development of the banking sector through innovation, and the digital transformation of traditional banks is now an urgent need. Therefore, banks’ response is consider to be carried out with a parallel focus of the transformation on the customer experience, the processes and the business model. While, digital transformation actions and projects should be carried out with a flexible approach, due to the rapid rates of change and the increased complexity. Finally, the role of the bank's human resources, employees and executives, for the completion, adoption and effectiveness of the changes, should not be underestimated and thus the appropriate management actions should be carried out.el
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subject.keywordΔιοίκηση αλλαγώνel
dc.subject.keywordΔιαχείριση έργωνel
dc.subject.keywordΤραπεζικός κλάδοςel
dc.date.defense2020-09-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»