Διερεύνηση απόψεων πελατολογίου και δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών στον τουρισμό
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Εναλλακτικός τουρισμός ; Χ2 τεστ ; Παραγοντική ανάλυσηΠερίληψη
Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης διερευνώνται οι προτιμήσεις των καταναλωτών αναφορικά με τις τουριστικές τους επιλογές. Σκοπός της μελέτης είναι η εξαγωγή συμπερασμάτων για τη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών στον τουρισμό που θα ικανοποιούν τις επιθυμίες τους.
Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε εμπειρική έρευνα με αποστολή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου και συλλέχθηκε δείγμα 357 ατόμων από όλη την Ελλάδα. Στη συνέχεια ακολούθησε στατιστική επεξεργασία των αποτελεσμάτων και εξαγωγή συμπερασμάτων.
Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει η προτίμηση των συμμετεχόντων για εναλλακτικές μορφές τουρισμού, κυρίως με περιβαλλοντικό και πολιτιστικό ενδιαφέρον. Επίσης, οι επιπτώσεις της ύπαρξης του νέου κορωνοϊού Covid-19, διαμορφώνουν ένα νέο πλαίσιο μέσα στο οποίο πρέπει να προσαρμοστούν οι τουριστικές επιχειρήσεις.