Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εκμάθηση από κινητό: ένα εξατομικευμένο σύστημα διδασκαλίας για μαθηματικά

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΜοσχόπουλος, Γεράσιμος
dc.date.accessioned2020-06-09T08:59:47Z
dc.date.available2020-06-09T08:59:47Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12747
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/170
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή περιλαμβάνει μια εφαρμογή, η οποία είναι ένα προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας. Διδάσκει αριθμητικές παραστάσεις και περιέχει τρία επίπεδα δυσκολίας: εύκολο, μέτριο και δύσκολο. Όταν ο μαθητής χρησιμοποιεί την εφαρμογή και κάνει λάθη, το σύστημα του δείχνει με απαντήσεις αυτόματες τί είδους λάθους έκανε. Επιπλέον, τα λάθη καταγράφονται και η εφαρμογή τον παραπέμπει σε βοηθητική ιστοσελίδα, ώστε να του εξηγήσει αναλυτικά το είδος του λάθους και πως να βελτιωθεί στον υπολογισμό αριθμητικών παραστάσεων. Επιπροσθέτως, τα στατιστικά του χρήστη αποθηκεύονται και μπορούν να εξαχθούνε σε αρχείο csv στο «cloud» (υπολογιστικό νέφος). Αν ο μαθητής απαντήσει σωστά σε προηγούμενη λανθασμένη απάντηση, τότε το σύστημα αναγνωρίζει πως ο μαθητής εμπέδωσε την συγκεκριμένη κατηγορία λαθών που σχετίζονται με αυτήν την ερώτηση. Η παρούσα εργασία αποτελεί πρωτότυπο έργο.el
dc.format.extent107el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.titleΕκμάθηση από κινητό: ένα εξατομικευμένο σύστημα διδασκαλίας για μαθηματικάel
dc.title.alternativeM-learning: a personalised tutoring system for mathsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThe current assertion includes an application, which is an adaptive system of teaching. It teaches numerical representations and it contains three levels of difficulty: Easy, Medium, and Hard. When the pupil uses the application and makes mistakes, the system replies automatically with what kind of errors he made. Furthermore, the mistakes are stored and the application refers the user to a webpage that assists the applications and it analytically explains the kind of error that the user made and how to improve in calculating numerical representations. In addition, the statistics of the user are stored and can be extracted in a csv file on a cloud. If a student replies correctly in a previous wrongly answered question, then the system recognizes that the student has fully understood the specific category of mistakes that are related with this answer. The present paper is an original project.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordΕφαρμογή κινητούel
dc.subject.keywordAndroidel
dc.subject.keywordΜαθηματικές παραστάσειςel
dc.subject.keywordΜαθηματικάel
dc.date.defense2020-04-13


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»