dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Μοσχόπουλος, Γεράσιμος | |
dc.date.accessioned | 2020-06-09T08:59:47Z | |
dc.date.available | 2020-06-09T08:59:47Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12747 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/170 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διατριβή περιλαμβάνει μια εφαρμογή, η οποία είναι ένα προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας. Διδάσκει αριθμητικές παραστάσεις και περιέχει τρία επίπεδα δυσκολίας: εύκολο, μέτριο και δύσκολο. Όταν ο μαθητής χρησιμοποιεί την εφαρμογή και κάνει λάθη, το σύστημα του δείχνει με απαντήσεις αυτόματες τί είδους λάθους έκανε. Επιπλέον, τα λάθη καταγράφονται και η εφαρμογή τον παραπέμπει σε βοηθητική ιστοσελίδα, ώστε να του εξηγήσει αναλυτικά το είδος του λάθους και πως να βελτιωθεί στον υπολογισμό αριθμητικών παραστάσεων. Επιπροσθέτως, τα στατιστικά του χρήστη αποθηκεύονται και μπορούν να εξαχθούνε σε αρχείο csv στο «cloud» (υπολογιστικό νέφος). Αν ο μαθητής απαντήσει σωστά σε προηγούμενη λανθασμένη απάντηση, τότε το σύστημα αναγνωρίζει πως ο μαθητής εμπέδωσε την συγκεκριμένη κατηγορία λαθών που σχετίζονται με αυτήν την ερώτηση. Η παρούσα εργασία αποτελεί πρωτότυπο έργο. | el |
dc.format.extent | 107 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.title | Εκμάθηση από κινητό: ένα εξατομικευμένο σύστημα διδασκαλίας για μαθηματικά | el |
dc.title.alternative | M-learning: a personalised tutoring system for maths | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The current assertion includes an application, which is an adaptive system of teaching. It teaches numerical representations and it contains three levels of difficulty: Easy, Medium, and Hard. When the pupil uses the application and makes mistakes, the system replies automatically with what kind of errors he made. Furthermore, the mistakes are stored and the application refers the user to a webpage that assists the applications and it analytically explains the kind of error that the user made and how to improve in calculating numerical representations. In addition, the statistics of the user are stored and can be extracted in a csv file on a cloud. If a student replies correctly in a previous wrongly answered question, then the system recognizes that the student has fully understood the specific category of mistakes that are related with this answer. The present paper is an original project. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |
dc.subject.keyword | Εφαρμογή κινητού | el |
dc.subject.keyword | Android | el |
dc.subject.keyword | Μαθηματικές παραστάσεις | el |
dc.subject.keyword | Μαθηματικά | el |
dc.date.defense | 2020-04-13 | |