dc.contributor.advisor | Κυριαζής, Δημοσθένης | |
dc.contributor.author | Μιχελή, Κωνσταντίνα | |
dc.date.accessioned | 2020-02-14T09:42:42Z | |
dc.date.available | 2020-02-14T09:42:42Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12620 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/43 | |
dc.description.abstract | Δεδομένου ότι τα τελευταία χρόνια τα εμπορικά πλοία αποστέλλουν αυξανόμενα ποσά δεδομένων από τους εγκατεστημένους σε αυτά αισθητήρες στα κέντρα δεδομένων τους, έχει προκύψει η ανάγκη για βελτιωμένα εργαλεία ανάλυσης δεδομένων για να βοηθήσουν τους μηχανικούς, οι οποίοι παρακολουθούν τα δεδομένα αυτά, να μειώσουν τους κίνδυνους (λειτουργικούς, επιχειρησιακούς κτλ). Λαμβάνοντας υπόψιν ότι η Προγνωστική Συντήρηση αποτελεί πολύτιμο κομμάτι της μείωσης του συνολικού κόστους και του λειτουργικού κινδύνου, σε αυτό το δοκίμιο, επιδεικνύουμε την αποτελεσματικότητα ορισμένων προσεγγίσεων Anomaly Detection (Αναγνώρισης Ανωμαλιών) σε δεδομένα χρονοσειρών, που βασίζονται στη Μηχανική Μάθηση καθώς και στη Στατιστική Ανάλυση, όπως τα δίκτυα LSTM, το SVM One Class, το Matrix Profile, Έλεγχος συνοχής κλπ. Σκοπό των ανωτέρω είναι η πρόβλεψη της κατάστασης ορισμένων τμημάτων της κύριας μηχανής του πλοίου. Τα δεδομένα για τα οποία μελετήσαμε τις διαφορετικές προσεγγίσεις προήλθαν από ροές δεδομένων αισθητήρων εγκατεστημένων σε 10 σκάφη μιας Μεγάλης Ελληνικής Ναυτιλιακής Εταιρείας. Τέλος, έχοντας λάβει υπόψιν τα αποτελέσματα των δοκιμών αυτών προτείνουμε ένα συμπληρωματικό μοντέλο που αποτελείται από ένα συνδυασμό των προσεγγίσεων που μελετήθηκαν υποσχόμενοι καλύτερα αποτελέσματα. Το προτεινόμενο συνδυαστικό μοντέλο αποτελείται από δύο επίπεδα, σαν πρώτο βήμα εκτελείται μια πρόβλεψη να αυξήσει έναν συναγερμό για υψηλό δυναμικό μιας ανωμαλίας στα εισερχόμενα δεδομένα, ενώ το δεύτερο δίνει μια πιθανότητα αυτής της ανωμαλίας να υποδεικνύει το ελάττωμα που μελετήσαμε σχετικά με το Crosshead Bearing. | el |
dc.format.extent | 93 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Υλοποίηση και πραγματοποίηση αλγορίθμων προληπτικής συντήρησης | el |
dc.title.alternative | Design and implementation of predictive maintenance algorithms | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | As maritime vessels send increasing amounts of sensor data to their data centers, improved data analysis tools are needed to help operations engineers, who monitor this data, to reduce operational risk. Given that, Predictive Maintenance is valuable part of reducing the overall costs and operational risk. In this essay, we demonstrate the effectiveness of some Anomaly (or Novelty) Detection approaches on time-series data, based on Machine Learning and Statistics, such as, Long Short-Term Memory (LSTMs) networks, One Class SVM, Matrix Profile, Cointegration check etc. in predicting the condition of certain parts of vessel main engine. The data on which we studied the different approaches came from data streams of sensor installed in 10 vessels of a Major Greek Maritime Company. Finally we propose a complementary model consisted of a combination of the approaches studied promising betters results. The proposed models is comprised of two steps, the first step makes a prediction raising an alarm for high potential of an anomaly in the incoming data, whereas the second one gives a probability of this anomaly to indicated the studied defect about Crosshead Bearing. | el |
dc.contributor.master | Ψηφιακά Συστήματα και Υπηρεσίες | el |
dc.subject.keyword | Διορθωτική συντήρηση (Reactive maintenance) | el |
dc.subject.keyword | LSTM | el |
dc.subject.keyword | SVM | el |
dc.subject.keyword | Matrix profile | el |
dc.subject.keyword | Τεχνικές ανίχνευσης ακραίων τιμών | el |
dc.subject.keyword | Συντήρηση | el |
dc.subject.keyword | Μηχανική μάθηση | el |
dc.subject.keyword | One class support vector machine | el |
dc.subject.keyword | Προγνωστική συντήρηση (Proactive maintenance) | el |
dc.subject.keyword | Προβλεπτική συντήρηση (Predictive maintenance) | el |
dc.subject.keyword | Προληπτική συντήρηση (Preventive maintenance ή PMS) | el |
dc.subject.keyword | Gradient boosting | el |
dc.subject.keyword | Anomaly detection | el |
dc.subject.keyword | Είδη ανωμαλιών | el |
dc.subject.keyword | Ανίχνευση ανωμαλιών στη ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Level anomaly detector | el |
dc.subject.keyword | Gradient boosting classification approach | el |
dc.subject.keyword | Weighted permutation entropy | el |
dc.subject.keyword | Second-level anomaly detector | el |
dc.subject.keyword | Single channel LSTM | el |
dc.date.defense | 2020-01-31 | |