Μεθοδολογίες και πρακτικές για την δημιουργία μιας σύγχρονης επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου
Προβολή/ Άνοιγμα
Περίληψη
Μια από τις πιο σημαντικές καινοτομίες της εποχής μας είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο, μια σύγχρονη μορφή αγοράς, που έχει επεκταθεί µε γρήγορους ρυθµούς σε ολόκληρο τον πλανήτη χάρη στο διαδίκτυο και στις άπειρες δυνατότητες επικοινωνίας που παρέχει σε όλους ανεξαιρέτως.
Σκοπός του παρόντος εγγράφου είναι η παράθεση και εξέταση κατάλληλων μεθοδολογιών και πρακτικών για την δημιουργία μιας σύγχρονης και ανταγωνιστικής επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου.
Παρουσιάζονται εισαγωγικές έννοιες σχετικά με το διαδίκτυο
και το ηλεκτρονικό εμπόριο, μια σύντομη αναφορά στις κατηγορίες του ηλεκτρονικού εμπορίου και στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του καθώς και μια καταγραφή των ειδών ηλεκτρονικών πληρωμών.
Εξετάζονται οι βασικότεροι κίνδυνοι των ηλεκτρονικών συναλλαγών και μερικοί από τους τρόπους προφύλαξης των χρηστών από αυτούς.
Στην συνέχεια, παρουσιάζεται μια εικόνα του εύρους των παρεχόμενων δυνατοτήτων του ηλεκτρονικού εμπορίου, τόσο σε παγκόσμιο όσο και εθνικό επίπεδο. Επιπλέον εξετάζονται λεπτομερέστερα η μεθοδολογίες και οι πρακτικές για την δημιουργία ενός πετυχημένου ηλεκτρονικού καταστήματος.
Επίσης αναλύονται οι μέθοδοι internet marketing για ένα επιτυχημένο και συνεπώς κερδοφόρο e-shop συμπεριλαμβανομένων τρόπων που φέρνουν στοχευόμενη επισκεψιμότητα.
Τέλος, ακολούθησαν τα γενικά συμπεράσματα από την εργασία.