dc.contributor.advisor | Αρτίκης, Παναγιώτης | |
dc.contributor.author | Καρβούνης, Βασίλειος | |
dc.date.accessioned | 2019-11-01T08:26:05Z | |
dc.date.available | 2019-11-01T08:26:05Z | |
dc.date.issued | 2019-10-17 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12247 | |
dc.description | Μη δημοσίευση του περιεχομένου της εργασίας καθώς περιέχει εμπιστευτικά δεδομένα της (συμμετέχουσας στην έρευνα) εταιρείας. | el |
dc.description.abstract | Προκειμένου να συνεχίσει να δραστηριοποιείται μια επιχείρηση στο σύγχρονο
ανταγωνιστικό περιβάλλον, είναι απαραίτητη η επίτευξη κερδοφορίας ενώ ο απώτερος
σκοπός είναι η αύξηση του πλούτου ή της αξίας των μετόχων της.
Δημιουργία αξίας δύναται να επιτευχθεί είτε με την παραγωγή είτε με τη διανομή
προϊόντων ή/και υπηρεσιών ενώ όλες οι ενέργειες της διοίκησης θα πρέπει να έχουν
σκοπό τη μεγιστοποίηση της αξίας αυτής και ως συνέπεια τη μεγιστοποίηση των
κερδών.
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να παρουσιάσει τους τρόπους με τους οποίους
μπορεί να αποτιμηθεί η αξία αυτή με αξιόπιστες και αντικειμενικές μεθόδους ενώ θα
επικεντρωθεί στη μέθοδο Οικονομικής Προστιθέμενης Αξίας που παρουσίασε η
εταιρεία Stern Steward & Co.
Προκειμένου να απεικονισθούν αριθμητικά οι ισχυρισμοί των μεθόδων θα
χρησιμοποιηθούν δεδομένα από την εμπορική εταιρεία AHI Carrier Νότιας
Ανατολικής Ευρώπης Α.Ε. που είναι σήμερα μια από τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες
εταιρείες στον κλάδο του οικιακού και επαγγελματικού κλιματισμού.
Είναι σημαντικό να αναφερθεί συμπερασματικά ότι η ερμηνεία των
αποτελεσμάτων των διαφόρων μεθόδων είναι συνήθως υποκειμενική και άρρηκτα
συνδεδεμένη με την ατομική κρίση και τους σκοπούς του εκάστοτε ενδιαφερόμενου. | el |
dc.format.extent | 73 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Διοίκηση επιχειρήσεων με βάση την οικονομική προστιθέμενη αξία | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | In order to continue to operate a company in the modern competitive environment,
it is necessary to achieve profitability while the goal is to increase the wealth or the
value of its shareholders.
Value creation can be achieved either by producing or distributing products and /
or services, while all management actions should be designed in order to maximize that
value and maximize profit
The purpose of this paper is to present the ways in which this value can be valued
by reliable and objective methods while focusing on the value-added method presented
by Stern Steward & Co.
In order to represent numerically the claims of the methods, data will be used by
the trading company AHI Carrier South Eastern Europe SA. which is today one of the
fast-growing companies in the domestic and professional air conditioning industry.
It is important to conclude that the interpretation of the results of the various
methods is usually subjective and inextricably linked to the individual judgment and
the purposes of the individual concerned. | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA) | el |
dc.subject.keyword | Οικονομική Προστιθέμενη Αξία | el |
dc.subject.keyword | AHI Carrier | el |
dc.subject.keyword | Διοίκηση | el |
dc.date.defense | 2019-10-17 | |