Business plan of e-shop development
Master Thesis
Συγγραφέας
Triantafyllou, Christianna
Τριανταφύλλου, Χριστιάννα
Ημερομηνία
2019Επιβλέπων
Michalakelis, ChristosΜιχαλακέλης, Χρήστος
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
e-Commerce ; Online purchases ; e-Shop ; e-Commerce platforms ; Statistics ; Business plan ; CMSΠερίληψη
Σε αυτή τη διπλωματική εργασία αρχικά γίνεται μια ανάλυση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Πιο αναλυτικά εξηγείται τι είναι το Η.Ε. και δίνεται ο ορισμός του. Ακολουθεί το ιστορικό του Η.Ε. καθώς και οι κατηγορίες στις οποίες αυτό μπορεί να χωριστεί. Αναλυτικά φαίνονται τα αρνητικά και τα θετικά του Η.Ε. τόσο για τους πελάτες όσο και για τους επιχειρηματίες. Παρουσιάζονται επίσης κάποια στατιστικά που αφορούν τις ηλεκτρονικές αγορές. Αμέσως μετά βλέπουμε τι είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και ένα απλό παράδειγμα πως αυτό λειτουργεί. Τα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου είναι ένα σημαντικό κομμάτι καθώς σχετίζονται με την τροποποίηση του περιεχομένου ενός διαδικτυακού ιστότοπου. Εν συνεχεία βλέπουμε ποιες είναι οι πιο γνωστές πλατφόρμες για το Η.Ε., ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της καθεμιάς, τόσο τα θετικά όσο και τα θετικά. Παρουσιάζονται και κάποια στατιστικά που αφορούν την προτίμηση χρήσης της εκάστοτε πλατφόρμας τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως.
Τέλος, γίνεται η ανάλυση ενός επιχειρηματικού σχεδίου ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Πιο αναλυτικά αναγράφονται η αποστολή, το όραμα, το προϊόν, η αγορά και το προφίλ του επιχειρηματία για το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ακολουθεί η ανάλυση SWOT, το Capex-Opex και η ανάλυση του ύψους της προσφερόμενης τιμής. Δεν θα μπορούσε να λείπει η ανάλυση του υπολογισμού της προβλεπόμενης ζήτησης του προϊόντος, η οποία έχει γίνει βάσει της χρήσης των μοντέλων Gompertz και Logistic. Στο τελευταίο κομμάτι γίνεται η παρουσίαση του υπολογισμού των ταμειακών ροών, της καθαρής παρούσας αξίας, του εσωτερικού βαθμού απόδοσης, της περιόδου αποπληρωμής της αρχικής επένδυσης καθώς και του νεκρού σημείου.