dc.contributor.author | Κουκής, Νικόλαος Γ. | |
dc.date.accessioned | 2007-02-01T10:50:55Z | |
dc.date.available | 2007-02-01T10:50:55Z | |
dc.date.issued | 2007-02-01T10:50:55Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1217 | |
dc.description.abstract | Οι βασικοί αντικειμενικοί στόχοι της ερευνητικής αυτής προσπάθειας είναι:
Πρώτον να αναγνωριστεί η διαχείριση προμηθειών ως λειτουργία εξέχουσας σημασίας.
Στα πλαίσια επίτευξης των παραπάνω, γίνονται σαφείς οι λειτουργίες και οι
δραστηριότητες του τμήματος προμηθειών μιας επιχείρησης και επιπλέον,
αναγνωρίζεται η στρατηγική σημασία των προμηθειών ως παράγοντας που συντελεί
στην κερδοφορία της επιχείρησης.
Ο δεύτερος αντικειμενικός στόχος της εργασίας αυτής είναι να εντοπίσει και να
διορθώσει τα κενά που δημιουργούνται από την έλλειψη επιχειρηματικής ηθικής σε
θέματα προμηθειών. Ο παραπάνω στόχος απαιτεί να διερευνηθούν πρώτα οι αιτίες που
δημιουργούν ζητήματα ηθικής φύσεως καθώς και να διαπιστωθεί η μορφή των
ζητημάτων αυτών.
Τέλος, ο τρίτος αντικειμενικός στόχος αυτής της εργασίας είναι να παρασχεθεί ένας
οδηγός που θα δίνει τις κατευθυντήριες γραμμές ώστε να αποφεύγονται συμπεριφορές
και ενέργειες που απειλούν τα ηθικά στεγανά των επιχειρήσεων και ειδικότερα του
τμήματος προμηθειών. Τον παραπάνω στόχο διασφαλίζουν πρακτικές ενέργειες που
πρέπει να κάνει η επιχείρηση καθώς και η σύνταξη ενός κώδικα ηθικής συμπεριφοράς,
της επιχείρησης, των εργαζομένων, αλλά και των υπολοίπων εμπλεκόμενων. Η
ουσιαστική προσκόλληση στις αρχές και τα πρότυπα ηθικής του κώδικα συμπεριφοράς
από τα τμήματα προμηθειών των επιχειρήσεων, ελαχιστοποιεί την εμφάνιση
αντιδεοντολογικών συμπεριφορών.
Τα ερευνητικά ερωτήματα που επιχειρεί η μελέτη αυτή να απαντήσει είναι τα εξής :
1. Γιατί η Διαχείριση Προμηθειών είναι μια άκρως σημαντική λειτουργία για τις
σύγχρονές επιχειρήσεις ;
2. Ποιος ο ρόλος της Επιχειρηματικής Ηθικής στο εσωτερικό της επιχείρησης ;
3. Ποια είναι τα αίτια που δημιουργούν συμπεριφορές εκτός ηθικών πλαισίων ;
4. Τι είδους συμπεριφορές και δράσεις μη ηθικού χαρακτήρα προβάλλονται από τα
στελέχη ;
5. Πώς μέσα από την Επιχειρηματική Ηθική η εφαρμογή ενός Κώδικα Συμπεριφοράς
από τις επιχειρήσεις θωρακίζει αυτές και τα στελέχη τους ; | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Επιχειρηματική ηθική | |
dc.subject | Προμήθειες -- Διοίκηση | |
dc.title | Επιχειρηματική ηθική και διαχείριση προμηθειών | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1217 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.format.bytes | 914828 bytes | |
dc.identifier.call | 174.4 ΚΟΥ | |