Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΔορμπάρης, Δημήτριος
dc.date.accessioned2019-08-30T06:07:37Z
dc.date.available2019-08-30T06:07:37Z
dc.date.issued2019-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12118
dc.description.abstractΜε την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να διερευνηθεί η μάθηση μέσω παιχνιδιών και η αξιοποίηση των τελευταίων στη σχολική τάξη. Για τη διεξαγωγή της έρευνας μας μελετήθηκε η μέθοδος του Game based Learning των βασικών σημείων του και η εφαρμογή τους στο σχολικό περιβάλλον. Στη συνέχεια μελετήθηκε η θεωρία μάθησης του Constructivism (εποικοδομητισμού) όπου και αναλύουμε επιγραμματικά. Τέλος, βασικός στόχος της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής έρευνας είναι να αξιολογήσει το Playability των εκπαιδευτικών παιχνιδιών και να αποδείξει αν το υψηλό ποιοτικό περιεχόμενο και ο σχεδιασμός ενός παιχνιδιού είναι σημείο κλειδί για την ένταξή τους στα σχολεία. Το παιχνίδι που χρησιμοποιήσαμε για την έρευνα μας ανήκει στην κατηγορία των επιτραπέζιων παιχνιδιών όπως θα δούμε στη συνέχεια και βασίζεται στο πρωτότυπο παιχνίδι Monopoly. Η τροποποίησή του έγινε στις κάρτες ερωτήσεων και εντολών όπου σχεδιάστηκαν με βάση τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου της ΣΤ’ Δημοτικού. Από τα αποτελέσματα που προκύπτουν διαπιστώνουμε ότι οι εκπαιδευόμενοι διασκέδασαν παίζοντας και μαθαίνοντας, ενώ το υψηλά ποιοτικά περιεχόμενο του παιχνιδιού έκανε τους συμμετέχοντες να δηλώσουν ότι επιθυμούν να ξανά παίξουν το παιχνίδι και σε άλλα μαθήματα της ίδιας τάξης.el
dc.format.extent109el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleGame-based learning: αξιολόγηση του playability σε παιχνίδι τύπου Monopolyel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe goal of this Master Thesis is to study Game Based Learning (GBL) basic components and implement them in an educational environment, so as to improve students’ academic performance and engagement. Also, the theory of Constructivism is analyzed in order to acquire a deep knowledge of it. Last but not least, we analyzed the subject of Playability and its important role for the design of educational games. Therefore, the goal of this thesis is to design an educational game based on board game Monopoly. The main difference of it is on cards. The educational cards are designed with the intention of replacing the exercises of the educational book From the results we found out that learners had fun playing and learning, while the high-quality content of the game has made participants say they want to play the game again and replace other lessons of the same class with it.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordPlayabilityel
dc.subject.keywordGame-based learningel
dc.subject.keywordBoard gamesel
dc.date.defense2019-07-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»