Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσα από τη σχεδίαση παιχνιδιών με φυσική αλληλεπίδραση

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΒασιλόπουλος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2019-08-30T05:56:50Z
dc.date.available2019-08-30T05:56:50Z
dc.date.issued2019-07-30
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12117
dc.description.abstractΤα τελευταία αποτελέσματα της Έκθεσης Αποτελεσμάτων του Διεθνούς Προγράμματος PISA 2015 για την Αξιολόγηση των Μαθητών στην Ελλάδα δείχνουν ένα έλλειμμα στην ικανότητα των μαθητών στη μαθηματική σκέψη με πυρήνα την επίλυση προβλήματος. Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σχεδίαση, η ανάπτυξη και η αξιολόγηση ενός καινοτόμου επιμορφωτικού σεμιναρίου που στόχο έχει την ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης, ως δεξιότητα επίλυσης προβλήματος, σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας μέσα από τη σχεδίαση παιχνιδιών Kinect φυσικής αλληλεπίδρασης. Για τις ανάγκες του σεμιναρίου σχεδιάστηκε επιμορφωτικό εκπαιδευτικό υλικό που μεταξύ άλλων περιλάμβανε ένα σύνολο σχεδιαστικών καρτών Kinect. Τα ευρήματα της συγκεκριμένης προσέγγισης που διεξήχθη σε 15 εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας, δείχνουν ότι επιδρά θετικά στην ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης των εκπαιδευτικών ώστε να είναι ικανοί να σχεδιάσουν τέτοιου είδους παιχνίδια ανάλογα με τις ανάγκες του μαθησιακού τους πληθυσμού. Παράλληλα, η αξιολόγηση των σχεδιαστικών καρτών Kinect ήταν θετική ως προς τον βοηθητικό τους ρόλο από τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν.el
dc.format.extent118el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑνάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσα από τη σχεδίαση παιχνιδιών με φυσική αλληλεπίδρασηel
dc.title.alternativeDeveloping primary school teacher's algorithmic thinking through Kinect - embodied interaction games designel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENLatest results of the Programme for International Student Assessment (PISA 2015) show a lack of mathematical thinking skill based on problem – solving thinking. The subject of this diploma thesis is the design, development and evaluation of an innovative training seminar aiming at the development of algorithmic thinking as problem solving skills in primary educators through the Kinect-embodied interaction game design. Educational material, including a set of Kinect design cards, was designed for the purpose of the seminar. The findings of this approach show that it positively influences the development of the algorithmic thinking of 15 primary teachers who participated and they are able to design Kinect games according to the needs of their learning population. At the same time, the evaluation of Kinect design cards was positive for their support role based on teachers’ answers.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΠαιχνιδοκεντρική μάθησηel
dc.subject.keywordΑλγοριθμική σκέψηel
dc.subject.keywordΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordKinectel
dc.date.defense2019-07-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»