dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Βασιλόπουλος, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2019-08-30T05:56:50Z | |
dc.date.available | 2019-08-30T05:56:50Z | |
dc.date.issued | 2019-07-30 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12117 | |
dc.description.abstract | Τα τελευταία αποτελέσματα της Έκθεσης Αποτελεσμάτων του Διεθνούς Προγράμματος PISA 2015 για την Αξιολόγηση των Μαθητών στην Ελλάδα δείχνουν ένα έλλειμμα στην ικανότητα των μαθητών στη μαθηματική σκέψη με πυρήνα την επίλυση προβλήματος. Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σχεδίαση, η ανάπτυξη και η αξιολόγηση ενός καινοτόμου επιμορφωτικού σεμιναρίου που στόχο έχει την ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης, ως δεξιότητα επίλυσης προβλήματος, σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας μέσα από τη σχεδίαση παιχνιδιών Kinect φυσικής αλληλεπίδρασης. Για τις ανάγκες του σεμιναρίου σχεδιάστηκε επιμορφωτικό εκπαιδευτικό υλικό που μεταξύ άλλων περιλάμβανε ένα σύνολο σχεδιαστικών καρτών Kinect. Τα ευρήματα της συγκεκριμένης προσέγγισης που διεξήχθη σε 15 εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας, δείχνουν ότι επιδρά θετικά στην ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης των εκπαιδευτικών ώστε να είναι ικανοί να σχεδιάσουν τέτοιου είδους παιχνίδια ανάλογα με τις ανάγκες του μαθησιακού τους πληθυσμού. Παράλληλα, η αξιολόγηση των σχεδιαστικών καρτών Kinect ήταν θετική ως προς τον βοηθητικό τους ρόλο από τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν. | el |
dc.format.extent | 118 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσα από τη σχεδίαση παιχνιδιών με φυσική αλληλεπίδραση | el |
dc.title.alternative | Developing primary school teacher's algorithmic thinking through Kinect - embodied interaction games design | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | Latest results of the Programme for International Student Assessment (PISA 2015) show a lack of mathematical thinking skill based on problem – solving thinking. The subject of this diploma thesis is the design, development and evaluation of an innovative training seminar aiming at the development of algorithmic thinking as problem solving skills in primary educators through the Kinect-embodied interaction game design. Educational material, including a set of Kinect design cards, was designed for the purpose of the seminar. The findings of this approach show that it positively influences the development of the algorithmic thinking of 15 primary teachers who participated and they are able to design Kinect games according to the needs of their learning population. At the same time, the evaluation of Kinect design cards was positive for their support role based on teachers’ answers. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Παιχνιδοκεντρική μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Αλγοριθμική σκέψη | el |
dc.subject.keyword | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Kinect | el |
dc.date.defense | 2019-07-22 | |