dc.contributor.advisor | Κωνσταντόπουλος, Χαράλαμπος | |
dc.contributor.author | Σανιδάς, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2019-06-14T06:00:10Z | |
dc.date.available | 2019-06-14T06:00:10Z | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12021 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στο Πρόβλημα Σχεδιασμού Διαδρομών, μιας πρακτικής εφαρμογής του Team Orienteering Problem που προσφέρει ένα αποτελεσματικό προγραμματισμό διαδρομών σε σημεία ενδιαφέροντος (points of interest) βασισμένο σε προκαθορισμένες βαθμολογίες. Μια ελαφρώς τροποποιημένη εκδοχή ενός πολύ γνωστού αλγορίθμου βασισμένου στον Iterated Local Search (ILS) χρησιμοποιείται: σε αντίθεση με τον αρχικό ILS, οι δημιουργημένες διαδρομές πρέπει να επισκέπτονται τα επιλεγμένα σημεία ενδιαφέροντος όχι απλά μόνο μέσα στο χρονικό περιθώριο τους, αλλά ο υπολειπόμενος χρόνος που ακολουθεί τη μετάβαση στο σημείο πρέπει να είναι τουλάχιστον ίσος με τον προτεινόμενο χρόνο επίσκεψης του συγκεκριμένου σημείου. Αλλιώς, η επίσκεψη θεωρείται αδύνατη. Επιπλέον, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να τροποποιεί το σκορ κάθε προτεινόμενου σημείου κατά ένα συγκεκριμένο ποσοστό ανάλογα με την κατηγορία που αυτό ανήκει και με τον αριθμό των σημείων της κατηγορίας αυτής που έχει ήδη επισκεφθεί. | el |
dc.format.extent | 39 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Algorithmic techniques for the Tourist Trip Design Problem | el |
dc.title.alternative | Αλγοριθμικές τεχνικές για το πρόβλημα σχεδιασμού τουριστικών διαδρομών | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This paper concentrates on the Tourist Trip design problem, a practical application of the Team Orienteering problem, providing an efficient visit schedule of points-of-interest based on predetermined scores. A slightly modified version of a well-known algorithm based on the Iterated Local Search (ILS) is utilized: in contrast to the original ILS algorithm, the tours created must visit the selected Points of Interest (POIs) not only within their time windows but also the remaining time after reaching a POI should be at least the suggested visit time for this POI. Otherwise, the visit is considered unfeasible. Furthermore, the user is allowed to modify the score of each proposed POI by certain percent based on the category it belongs to and on how many POIs of the same category s/he has seen along the part of the tours completed so far. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | ILS | el |
dc.subject.keyword | Iterated Local Search | el |
dc.subject.keyword | Algorithms | el |
dc.subject.keyword | Team orienteering problem | el |
dc.subject.keyword | Tourist Trip Design Problem | el |
dc.date.defense | 2019-06-06 | |