dc.contributor.advisor | Γιαννέλης, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Παντελής, Φώτιος | |
dc.date.accessioned | 2018-11-27T09:17:03Z | |
dc.date.available | 2018-11-27T09:17:03Z | |
dc.date.issued | 2018-07-15 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11664 | |
dc.description.abstract | Ανέκαθεν ήταν στη φύση του ανθρώπου η κατάκτηση των αιθέρων. Ιστορικά η πρώτη πτήση πραγματοποιήθηκε το 1903 από τους αδερφούς Wright. Η βιομηχανία των αερομεταφορών εμφανίζει κυκλική τάση κερδοφορίας. Συγκεκριμένα σε τουριστικές περιοχές όπως η Ελλάδα κατά τους θερινούς μήνες αυξάνεται η ζήτηση για εισιτήρια. Θα πρέπει να σημειωθεί το γεγονός ότι οι αερομεταφορές αποτελούν μια βιομηχανία με χαμηλά ποσοστά κέρδους λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού. Λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού οι εταιρίες αερομεταφορών το 1978 άρχιζαν να συνάπτουν συμμαχίες ώστε να μπορέσουν να αντέξουν σε αυτόν. Σημαντικό γεγονός συνέβη το Μάιο 1986 στη γραμμή Δουβλίνο-Λονδίνο μετά από πιέσεις των επιβατών για μείωση τιμών μετά από αυτό στο δρομολόγιο μπήκαν καινούργιες εταιρίες όπως η Ryanair καθώς επίσης επετράπη ο ανταγωνισμός στις τιμές. Τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει την εμφάνιση τους οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους ως αποτέλεσμα του ανταγωνισμού. Στην Ευρώπη οι δύο κύριες εταιρίες χαμηλού κόστους είναι οι Ryanair και EasyJet οι οποίες προσφέρουν ένα ασφαλές ταξίδι σε πολύ προσιτές τιμές. Επίσης οι αερομεταφορές έχουν συμβάλλει στην οικονομία μέσω μεταφοράς αγαθών καθώς και στη μείωση χρόνου μεταξύ αποστάσεων διαφορετικών πόλεων και χωρών. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η οικονομική ανάλυση των αερομεταφορών και η ανάπτυξη τους σε βάθος χρόνου. | el |
dc.format.extent | 62 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Απελευθέρωση αγοράς αερομεταφορών σε Ευρώπη και Αμερική | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | It has always been in the nature of man that the conquest of the ethers. Historically the first flight was made in 1903 by the Wright Brothers. The aviation industry has a cyclical profitability trend. Particularly in tourist areas such as Greece during the summer months the demand for tickets increases. It should be noted that air transport is an industry with low profit rates due to increased competition. Due to increased competition, airline companies in 1978 began to enter into alliances so they can withstand it. An important event occurred in May 1986 on the Dublin-London route, following pressure from passengers to reduce prices after that on the itinerary, new companies such as Ryanair entered, as well as price competition. In recent years, low-cost airlines have emerged as a result of competition. In Europe, the two main low cost airlines are Ryanair and EasyJet, which offer a safe trip at very affordable prices. Air transport has also contributed to the economy by transporting goods and reducing time between distances between different cities and countries. The purpose of this paper is to analyze aviation economics and develop them over time. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Αερομεταφορές | el |
dc.subject.keyword | Χαμηλό κόστος | el |
dc.subject.keyword | Πολιτική ανοιχτών ουρανών | el |
dc.subject.keyword | Άρση περιορισμών | el |
dc.date.defense | 2018-08-31 | |