dc.contributor.advisor | Πέκκα - Οικονόμου, Βικτωρία | |
dc.contributor.author | Παπαδοπούλου, Ευαγγελία | |
dc.date.accessioned | 2018-11-13T12:15:25Z | |
dc.date.available | 2018-11-13T12:15:25Z | |
dc.date.issued | 2018-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11564 | |
dc.description.abstract | Η διπλωματική διατριβή αυτή επικεντρώνεται στη διερεύνηση και ανάλυση αποτελεσματικών στρατηγικών στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Τελικός της στόχος είναι να προτείνει βελτιώσεις στην υπό εξέταση επιχείρηση που θα συνεισφέρουν θετικά στις επιδόσεις της.
Περιληπτικά, το πρώτο και δεύτερο κεφάλαιο αποτελούν το θεωρητικό μέρος της εργασίας. Μετά την εισαγωγή, στο πρώτο κεφάλαιο ορίζεται η έννοια της στρατηγικής, ακόμα τα στάδια από τα οποία αποτελείται αλλά και ο τρόπος κατά τον οποίο διαμορφώνεται. Χωρίζεται δε σε επιχειρησιακή ,επιχειρηματική και λειτουργική στρατηγική. Στη συνέχεια περιγράφεται η εκτίμηση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, καθώς και άλλα ζητήματα που προέκυψαν τον 21ο αιώνα. Τονίζεται η σημασία του στρατηγικού σχεδιασμού και μάνατζμεντ. Στο 1.8 γίνεται λόγος για το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, και τέλος για τη θεωρία Cluster.
Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται εκτενώς τα είδη των επιτυχημένων στρατηγικών στις σύγχρονες επιχειρήσεις και οι εναλλακτικές στρατηγικές που θα μπορούσαν να εφαρμοσθούν.
Το τελευταίο κεφάλαιο ,που είναι το πρακτικό μέρος της παρούσας εργασίας ,είναι και το σημαντικότερο .Συγκεκριμένα, επικεντρώνεται ενδεικτικά στην ανάλυση της λειτουργία μίας ξενοδοχειακής μονάδας. Λειτουργεί δηλαδή σαν παράδειγμα (case study) εφαρμογής της στρατηγικής σε μία σύγχρονη επιχείρηση. Αρχικά, παρουσιάζονται στοιχεία για τη τουριστική βιομηχανία στο νησί ,αλλά και κάποια ποσοτικά στοιχεία για τον τουρισμό εκεί με τη χρήση σχετικών πινάκων και γραφημάτων από στατιστικές υπηρεσίες .
Επιπρόσθετα, παρουσιάζεται λεπτομερώς η τουριστική επιχείρηση που βρίσκεται υπό ανάλυση. Παραθέτονται όλες οι σχετικές πληροφορίες όπως : το ιστορικό/ ίδρυση της εταιρίας, το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον, τα οικονομικά αποτελέσματα. Ακόμα η αποστολή , το όραμα και οι στρατηγικές που έχει η επιχείρηση. Από την άλλη πλευρά, καταγράφονται οι ανταγωνιστικές επιχειρήσεις που βρίσκονται στην περιοχή και οι παροχές τους. Τέλος, καταλήγει σε προτάσεις που αφορούν τη στρατηγική της επιχείρησης ,με στόχο την ευζωία της στο μέλλον.
Κάθε κεφάλαιο αρχίζει με μία σύντομη εισαγωγή σχετικά ,και ακολουθείται από μία σύντομη ανακεφαλαίωση- συμπεράσματα, αλλά και τη βιβλιογραφία του κεφαλαίου. | el |
dc.format.extent | 109 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Διερεύνηση και ανάλυση αποτελεσματικών στρατηγικών στη σύγχρονη επιχείρηση: η περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | MBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμού | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Επιχείρηση | el |
dc.date.defense | 2018-10-23 | |