Συμβάσεις υπηρεσιών με την πρακτική του outsourcing - Μελέτη της εταιρίας Κορρές Α.Ε.
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Συμβάσεις Υπηρεσιών ; Outsourcing ; Φυσικά καλλυντικάΠερίληψη
Οι εμπορικές συμβάσεις είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν οι αγοραστές με βασικό στόχο να ελαχιστοποιήσουν τους πιθανούς κινδύνους μιας αγοράς, δεσμεύοντας τον αντισυμβαλλόμενο, μέσα από συγκεκριμένους όρους και υποχρεώσεις, έτσι ώστε να εξασφαλίσουν ότι θα υλοποιήσει τους συμβατικούς όρους. Η εποικοδομητική επικοινωνία και συνεργασία των δυο πλευρών είναι αναγκαία και επιτακτική αν θέλουμε αποτελεσματικότητα και ελαχιστοποίηση όλων των πιθανών κίνδυνων.
Ο αγοραστής οφείλει να έχει εμπορική και νομική αντίληψη και να εφαρμόσει τακτικές και μεθόδους που σέβονται ταυτόχρονα και τους εσωτερικούς, αλλά και τους εξωτερικούς συνεργάτες της επιχείρησης.
Μια σύμβαση έχει ως στόχο να καταγράψει όσα έχουν συμφωνηθεί, μεταξύ των μερών. Η σύμβαση θα πρέπει να αποτυπώνει με πληρότητα και σαφήνεια τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνει η κάθε πλευρά έναντι της άλλης και πιο συγκεκριμένα, τα σταδία υλοποίησης της σύμβασης, τα παραδοτέα και τα σχετικά χρονοδιαγράμματα.
Οι σύγχρονες επιχειρήσεις θέλοντας να μειώσουν τα λειτουργικά τους έξοδα και για να καλύψουν βασικές ανάγκες τους προσφεύγουν στην αγορά υπηρεσιών. Με αυτήν την μέθοδο επιτυγχάνουν μείωση των δαπανών τους, καλύτερη οργάνωση της επιχείρησης, συνεχή εκσυγχρονισμό- όπως επιτάσσει η σύγχρονη εποχή- εκμετάλλευση ειδικευμένων γνώσεων και μείωση των απαιτούμενων διαδικασιών.
Η αγορά υπηρεσιών καθιερώθηκε στις επιχειρήσεις γιατί το κόστος που απαιτείται για την κάλυψη ορισμένων λειτουργικών αναγκών είναι μεγαλύτερο, σε σύγκριση με τις «έτοιμες» υπηρεσίες που μπορεί να αγοράσει, από ειδικευμένες εταιρίες.
Μέσα από αυτή την συνεργασίας, η επιχείρηση αποκομίζει σημαντικά οφέλη, όπως το χαμηλό κόστος και την καλύτερη ποιότητα εξειδικευμένων υπηρεσιών. Ο ανθρώπινος παράγοντας διαδραματίζει τον κύριο ρόλο στις συμβάσεις υπηρεσιών, αφού παρέχεται εργασία από εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό.
Η αγορά υπηρεσιών outsourcing τα τελευταία χρόνια έχει σημειώσει ραγδαία άνοδο μιας και ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις υιοθετούν την συγκεκριμένη επιχειρηματική στρατηγική. Το επιχειρησιακό περιβάλλον σήμερα δεν θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί σταθερό και προβλέψιμο εξαιτίας πολλών παραγόντων όπως η παγκοσμιοποίηση, η εξέλιξης των τεχνολογιών, ο έντονος ανταγωνισμός και η ανάγκη της επιχείρησης να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών με το μικρότερο δυνατό κόστος. Η μείωση του κόστους, θεωρείται ο βασικός στόχος των επιχειρήσεων που κάνουν χρήση του outsourcing (εργολαβία/υπεργολαβίας) για την κάλυψη εκτάκτων ή τακτικών αναγκών.
Το 2006 η Κορρές Α.Ε. στράφηκε για πρώτη φορά στην πρακτική του outsourcing μισθοδοσίας(payroll) και υπέγραψε σύμβαση με διάρκεια ενός έτους. Από το 2010 μέχρι σήμερα έχει υιοθετήσει πλήρως την πρακτική του outsourcing μισθοδοσίας, και ανανεώνει τις συμβάσεις κάθε τρία χρόνια. Η εταιρία Κορρές Α.Ε. ικανοποιημένη από την εξωτερική ανάθεση της μισθοδοσίας, θέτει ως στόχο να αυξήσει την ανταγωνιστικότητα της, να έχει πρόσβαση σε εξειδικευμένες γνώσεις και να μειώσει τα κόστη της.