dc.contributor.advisor | Τζαννάτος, Ερνέστος | |
dc.contributor.advisor | Τσελέντης, Βασίλειος | |
dc.contributor.advisor | Πολέμης, Διονύσιος | |
dc.contributor.author | Ζαγοραίου, Νικολίνα - Πηγή | |
dc.date.accessioned | 2018-06-25T05:58:25Z | |
dc.date.available | 2018-06-25T05:58:25Z | |
dc.date.issued | 2018-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11277 | |
dc.description.abstract | Οι μηχανές εσωτερικής καύσης (κοινώς ΜΕΚ) χρησιμοποιούνται ευρύτατα εδώ και πάνω από έναν αιώνα, σε πολλά μέσα μεταφοράς και εγκαταστάσεις μικρής, μεγαλύτερης ή πολύ μεγάλης ισχύος. Φυσικά στην τελευταία κατηγορία εντάσσονται τα πλοία, τα οποία χρειάζεται να συνδυάσουν την μεγάλη ισχύ στην απόδοση με τη μικρότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμων και την ευκολία στη συντήρηση, καθώς εν μέσω θαλασσών ή και ωκεανών δεν υπάρχει η πολυτέλεια του χρόνου των υλικών πόρων και του πολυπληθούς ανθρώπινου δυναμικού.
Τα κριτήρια του διαχωρισμού των μηχανών εσωτερικής καύσης είναι αρκετά, όπως παρουσιάζονται στην παρούσα εργασία, ωστόσο στην περίπτωση των πλοίων τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχουν οι μηχανές προσανατολίζονται σε κάποια συγκεκριμένα.
Στη συνέχεια της εργασίας, γίνεται ανάλυση των τμημάτων μιας τυπικής ΜΕΚ, περιγραφή και σύγκριση των δίχρονων και τετράχρονων μηχανών, που αποτελούν πρεσβευτές δύο βασικών τεχνικών, ενώ γίνεται και μια επισκόπηση των σημαντικότερων συστημάτων των πετρελαιοκινητήρων, που συναντώνται στην τεχνολογία των μηχανών των πλοίων. | el |
dc.format.extent | 79 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Αρχές λειτουργίας δίχρονων μηχανών εσωτερικής καύσης | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Internal combustion engines (ICE) have been widely used for over a century, in many modes of transport and facilities of small, greater or too high power. Of course, in the latter category are ships, which need to combine great power in performance with the lowest fuel consumption and ease of maintenance, as in the seas and oceans there is no luxury of material resources time and the vast human dynamically.
The criteria for the separation of internal exhaust gases are sufficient, as presented in this paper, but in the case of ships, the characteristics that the machines must have are oriented to specific ones.
Next, we analyze the parts of a typical ICE, a description and comparison of the two and four-stroke machines that are challenged by two basic techniques, and an overview of the most important diesel engine systems encountered in ship engine technology. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Μηχανές εσωτερικής καύσης | el |
dc.subject.keyword | Δίχρονες μηχανές | el |
dc.subject.keyword | Τετράχρονες μηχανές | el |
dc.subject.keyword | Πετρελαιομηχανές | el |
dc.subject.keyword | Μηχανές πλοίων | el |
dc.date.defense | 2018-06-18 | |