dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Βλάχου, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2018-05-17T08:15:33Z | |
dc.date.available | 2018-05-17T08:15:33Z | |
dc.date.issued | 2018-04 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11205 | |
dc.description.abstract | Η έλευση της κοινωνίας της γνώσης δημιουργεί νέα δεδομένα για τη μάθηση : η παγκόσμια ψηφιακή οικονομία απαιτεί ένα ευέλικτο εργατικό δυναμικό, που ενημερώνεται διαρκώς για τη νέα γνώση, που παράγεται με γρήγορους ρυθμούς. Ομοίως, και οι πολίτες της κοινωνίας της γνώσης χρειάζεται να επανεκπαιδεύονται διαρκώς, ώστε να είναι ανταγωνιστικοί, αλλά και να αξιοποιούν τις νέες δυνατότητες για την προσωπική τους εξέλιξη. Η ραγδαία ανάπτυξη των τεχνολογιών μάθησης προσφέρει μια σειρά από νέες δυνατότητες για την κάλυψη των αναφερθέντων αναγκών: εφαρμογές συνεργατικής εκπαίδευσης και κατάρτισης είναι διαθέσιμες σε όλους (anywhere, anytime, anyplace), π.χ. μέσω δικτυακών περιβαλλόντων μάθησης (web-based learning environments), συστημάτων διαχείρισης μάθησης (learning management systems), συστημάτων διαχείρισης μαθησιακού περιεχομένου (learning content management systems). Επιπρόσθετα, οι πρόσφατες καινοτομίες στις Τεχνολογίες Πληροφοριών και Εκπαίδευσης επιτρέπουν τη διαφοροποίηση από το μοντέλο της παραδοσιακής διδασκαλίας: η μάθηση μπορεί να αποδεσμευτεί από το περιβάλλον της τάξης και να πραγματοποιηθεί σε οποιοδήποτε περιβάλλον με πραγματικές και αυθεντικές δραστηριότητες (outdoor activities). Για τη μεγιστοποίηση της ωφελιμότητας τέτοιων περιβαλλόντων μάθησης χρειάζεται πολύ προσεκτική επιλογή στα χαρακτηριστικά ανάπτυξης, σχεδιασμού και περιεχομένου. Για το λόγο αυτό τα τελευταία χρόνια διεξάγονται εκτενείς έρευνες στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη διαμεσολαβημένων από υπολογιστή, κοινωνικά διαμοιρασμένων πλαισίων. Με δεδομένη την αναγκαιότητα συνεχούς επιμόρφωσης των εργαζομένων ως προϋπόθεση της επαγγελματικής εξέλιξής τους – ώστε να επιτυγχάνεται αέναη προσαρμογή στη ρευστότητα των συνθηκών του επαγγελματικού περιβάλλοντος – η αξιολόγηση των προσφερόμενων εκπαιδευτικών προγραμμάτων παρέχει τον έλεγχο, τη διασφάλιση ποιότητας και την πλήρωση μορφωτικών ελλειμμάτων. Στον έλεγχο ποιότητας εξ αποστάσεως σεμιναρίου ειδικής αγωγής αναφέρεται και η παρούσα εργασία. | el |
dc.format.extent | 163 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Αξιολόγηση ευχρηστίας και διδακτικής μεθοδολογίας e-learning προγράμματος | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | The advent of the society of knowledge provokes new data for the learning progress: the global digital finance demands versatile workforce, which keeps abreast of the times as far as new knowledge, rapidly produced, is concerned. In a similar way, citizens of the society of knowledge need to get constantly re-educated, so that they become competitive and able to make use of the new potentials for their personal progression. Rapid development of learning technologies offers new abilities for the satisfaction of the affore-mentioned needs : web-based learning environment, learning management systems, learning content management systems. Furthermore, recent innovations in educational technology afford differentiation from the model of traditional teaching: learning can be liberated from the class and take place anywhere through outdoor activities. Towards the goal of the maximizing of the utility of such learning environments, very careful choice of the characteristics of designing, construction and content is needed. This is why wide research is currently being performed on the field of designing and elaboration of computer-supported collaborative work. Granted that necessity of continual further education of working people as prerequisite of their professional progress – so that everlasting adjustment to the fluidity of the jobs’ environmental circumstances – the evaluation of offered educational programs provides inspection, assurance of quality and fulfillment of deficiencies. The current thesis is dedicated to this quality control of a distance-learning program on special education. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Επιμόρφωση | el |
dc.subject.keyword | Σχεδιασμός τεχνολογιών μάθησης | el |
dc.subject.keyword | Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού | el |
dc.subject.keyword | Continuous education | el |
dc.subject.keyword | Learning technologies design | el |
dc.subject.keyword | Evaluation of educational site | el |
dc.date.defense | 2018-05-10 | |