Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΑγιαννίδου, Χαρίκλεια
dc.date.accessioned2018-05-11T08:02:28Z
dc.date.available2018-05-11T08:02:28Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11197
dc.description.abstractΗ ένταξη των παλιννοστούντων μαθητών στην ελληνική εκπαίδευση υπήρξε ένα εγχείρημα που παλινδρόμησε ανάμεσα σε πολλές πολιτικές και πρακτικές, επιφέροντας μικρές αλλαγές και βελτιώσεις στην επιτυχή σχολική εκπαίδευση των μαθητών. Οι ματαιώσεις που βιώνουν από τις καθημερινές πρακτικές που υπαγορεύουν τα αναλυτικά προγράμματα και από τις απαιτήσεις των σχολικών εγχειριδίων είναι πολλαπλές και σημαντικές. Μέσω της παρούσας έρευνας επιδιώκεται η ανάδειξη της σημασίας εμπλοκής των μαθητών αυτών σε καινοτόμες, συνεργατικές διδακτικές προσεγγίσεις, επιδιώκοντας την προώθηση της σχολικής τους προόδου. Αντικείμενο, λοιπόν, της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας αποτέλεσε η διερεύνηση του κατά πόσο η διαδικασία διεξαγωγής κοινωνικής έρευνας από παλιννοστούντες μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με την αξιοποίηση της Τεχνολογίας μπορεί να συμβάλλει στην ατομική ενίσχυση του κάθε μαθητή ως προς την καλλιέργεια του λεξιλογίου κατά τον γραπτό, κυρίως, λόγο και την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης. Στην έρευνα που υλοποιήθηκε και συμπεριλαμβάνεται στην παρούσα διπλωματική εργασία, οι μαθητές εισήχθησαν βιωματικά στη διεξαγωγή έρευνας ερωτηματολογίου, μέσα από στάδια που συνιστούν την επιστημονικότητα και την εγκυρότητα της. Όσον αφορά στα αρχικά ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν, τα αποτελέσματα υπήρξαν ικανοποιητικά και ενθαρρύνουν την επέκταση της διερεύνησης σε μεγαλύτερη χρονική κλίμακα, αλλά και σε μεγαλύτερο δείγμα.el
dc.format.extent182el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑξιοποίηση ΤΠΕ για την καλλιέργεια του λεξιλογίου και της κριτικής σκέψης σε παλιννοστούντες μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe integration of repatriated greek pupils in the national education system has been a project that regressed among many policies and practices, producing small changes and improvements in the successful education of those students. The frustrations experienced by everyday practices that dictate the curricula and the requirements of the textbooks are multiple and significant. Τhis research aims to highlight the importance of engaging these students in innovative, collaborative teaching approaches, in order to promote their school progress. The purpose of this Master Thesis is to investigate whether the process of conducting social research by primary school students through the use of technology could contribute in the strengthening of each individual student as to enrich vocabulary, particularly in prose and develop critical thinking skills During the survey that was implemented and included in this thesis, the students were introduced to a social research questionnaire, through stages that constitute and validate the scientific method. Regarding the initial research questions, the results were satisfactory and encourage further expansion of the research both in larger time scale and a larger sample.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΠαλιννοστούντες μαθητέςel
dc.subject.keywordΤεχνολογίαel
dc.subject.keywordΔιεξαγωγή έρευναςel
dc.subject.keywordΚριτική σκέψηel
dc.subject.keywordΛεξιλόγιοel
dc.subject.keywordRepatriated stydentsel
dc.subject.keywordTechnologyel
dc.subject.keywordResearchel
dc.subject.keywordVocabularyel
dc.subject.keywordCritical thinkingel
dc.date.defense2013


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»