dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Αγιαννίδου, Χαρίκλεια | |
dc.date.accessioned | 2018-05-11T08:02:28Z | |
dc.date.available | 2018-05-11T08:02:28Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11197 | |
dc.description.abstract | Η ένταξη των παλιννοστούντων μαθητών στην ελληνική εκπαίδευση υπήρξε ένα εγχείρημα που παλινδρόμησε ανάμεσα σε πολλές πολιτικές και πρακτικές, επιφέροντας μικρές αλλαγές και βελτιώσεις στην επιτυχή σχολική εκπαίδευση των μαθητών. Οι ματαιώσεις που βιώνουν από τις καθημερινές πρακτικές που υπαγορεύουν τα αναλυτικά προγράμματα και από τις απαιτήσεις των σχολικών εγχειριδίων είναι πολλαπλές και σημαντικές. Μέσω της παρούσας έρευνας επιδιώκεται η ανάδειξη της σημασίας εμπλοκής των μαθητών αυτών σε καινοτόμες, συνεργατικές διδακτικές προσεγγίσεις, επιδιώκοντας την προώθηση της σχολικής τους προόδου.
Αντικείμενο, λοιπόν, της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας αποτέλεσε η διερεύνηση του κατά πόσο η διαδικασία διεξαγωγής κοινωνικής έρευνας από παλιννοστούντες μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με την αξιοποίηση της Τεχνολογίας μπορεί να συμβάλλει στην ατομική ενίσχυση του κάθε μαθητή ως προς την καλλιέργεια του λεξιλογίου κατά τον γραπτό, κυρίως, λόγο και την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης.
Στην έρευνα που υλοποιήθηκε και συμπεριλαμβάνεται στην παρούσα διπλωματική εργασία, οι μαθητές εισήχθησαν βιωματικά στη διεξαγωγή έρευνας ερωτηματολογίου, μέσα από στάδια που συνιστούν την επιστημονικότητα και την εγκυρότητα της. Όσον αφορά στα αρχικά ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν, τα αποτελέσματα υπήρξαν ικανοποιητικά και ενθαρρύνουν την επέκταση της διερεύνησης σε μεγαλύτερη χρονική κλίμακα, αλλά και σε μεγαλύτερο δείγμα. | el |
dc.format.extent | 182 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Αξιοποίηση ΤΠΕ για την καλλιέργεια του λεξιλογίου και της κριτικής σκέψης σε παλιννοστούντες μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | The integration of repatriated greek pupils in the national education system has been a project that regressed among many policies and practices, producing small changes and improvements in the successful education of those students.
The frustrations experienced by everyday practices that dictate the curricula and the requirements of the textbooks are multiple and significant. Τhis research aims to highlight the importance of engaging these students in innovative, collaborative teaching approaches, in order to promote their school progress.
The purpose of this Master Thesis is to investigate whether the process of conducting social research by primary school students through the use of technology could contribute in the strengthening of each individual student as to enrich vocabulary, particularly in prose and develop critical thinking skills
During the survey that was implemented and included in this thesis, the students were introduced to a social research questionnaire, through stages that constitute and validate the scientific method. Regarding the initial research questions, the results were satisfactory and encourage further expansion of the research both in larger time scale and a larger sample. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Παλιννοστούντες μαθητές | el |
dc.subject.keyword | Τεχνολογία | el |
dc.subject.keyword | Διεξαγωγή έρευνας | el |
dc.subject.keyword | Κριτική σκέψη | el |
dc.subject.keyword | Λεξιλόγιο | el |
dc.subject.keyword | Repatriated stydents | el |
dc.subject.keyword | Technology | el |
dc.subject.keyword | Research | el |
dc.subject.keyword | Vocabulary | el |
dc.subject.keyword | Critical thinking | el |
dc.date.defense | 2013 | |