dc.contributor.advisor | Ασδεράκη, Φωτεινή | |
dc.contributor.author | Δηλάρη, Βαρβάρα | |
dc.date.accessioned | 2018-04-17T10:14:31Z | |
dc.date.available | 2018-04-17T10:14:31Z | |
dc.date.issued | 2017-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11169 | |
dc.description | | el |
dc.description.abstract | Η εκπαίδευση, θεμελιώδες δικαίωμα για κάθε άνθρωπο, δημόσιο αγαθό και σημαντική δύναμη για την υποστήριξη του δικαιώματος στην ανάπτυξη, βρίσκεται στο κέντρο των προγραμμάτων της UNESCO από την ίδρυσή της. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να καταγράψει ότι η UNESCO, ο μοναδικός εξειδικευμένος οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών για όλο το φάσμα της εκπαίδευσης, είναι ο επικεφαλής οργανισμός υλοποίησης της ατζέντας για την παγκόσμια εκπαίδευση, από την αρχή του κινήματος της Εκπαίδευσης για Όλους έως και την Εκπαίδευση 2030. Επιχειρεί επίσης να διερευνήσει, πώς οι πολιτικές της αντανακλώνται στα εθνικά εκπαιδευτικά συστήματα, μέσα από την υλοποίηση των προγραμμάτων της.
Στη Διακήρυξη του Ίντσεον, η οποία υιοθετήθηκε κατά το Παγκόσμιο Φόρουμ για την Εκπαίδευση το 2015, ανατέθηκε στην UNESCO ο συντονισμός για την υλοποίηση και παρακολούθηση του Στόχου 4, των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης. Η UNESCO προχώρησε στη σύσταση μιας συμπεριληπτικής, πολυ-εταιρικής Επιτροπής, στην οποία μετέχουν ο ΟΟΣΑ, η Ευρωπαϊκή Ένωση και το Συμβούλιο της Ευρώπης. Στην εργασία επιχειρείται να καταγραφεί συνεργασία αυτών των οργανισμών με την UNESCO, καθώς η συμμετοχή τους επεκτείνεται στο σχεδιασμό και τους μηχανισμούς παρακολούθησης. | el |
dc.format.extent | 112 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | "Εκπαίδευση 2030”- Ο συντονιστικός ρόλος της UNESCΟ, η συμμετοχή του ΟΟΣΑ, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Συμβουλίου της Ευρώπης | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Education, a fundamental right for every human being, a public good as well as an important power to support the right to development, lies at the center of UNESCO's programs since its inception. This paper attempts to record that UNESCO, the only United Nations specialized agency for the whole spectrum of education, is the lead organization in implementing the global education agenda, from the beginning of the Education for All movement to Education 2030. It also seeks to investigate how its policies are reflected, through program implementation, on national education systems.
The Incheon Declaration, adopted at the World Education Forum in 2015, mandated UNESCO to implement and monitor SDG4, one of the Sustainable Development Goals. UNESCO set up an inclusive, multi-stakeholder Committee including OECD, the European Union and the Council of Europe. This paper attempts to record UNESCO’s cooperation with these organizations, as their participation extends to planning and monitoring mechanisms. | el |
dc.contributor.master | Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευνα | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Παγκόσμια εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Ανάπτυξη | el |
dc.subject.keyword | UNESCO | el |
dc.subject.keyword | Βιώσιμη ανάπτυξη | el |
dc.subject.keyword | Περιφερειακοί οργανισμοί | el |
dc.subject.keyword | Συντονισμός | el |
dc.subject.keyword | Παρακολούθηση | el |
dc.subject.keyword | Education | el |
dc.subject.keyword | Global education | el |
dc.subject.keyword | Development | el |
dc.subject.keyword | Sustainable development | el |
dc.subject.keyword | Regional organizations | el |
dc.subject.keyword | Coordination | el |
dc.subject.keyword | Monitoring | el |
dc.date.defense | 2017 | |