dc.contributor.advisor | Τσιχριντζής, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Δρόσος, Γεώργιος, Λ. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-21T07:23:35Z | |
dc.date.available | 2018-02-21T07:23:35Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10955 | |
dc.description.abstract | Η ανάπτυξη της τεχνολογίας των υπολογιστών και της επιστήμης της πληροφορικής έφεραν επαναστατικές αλλαγές στις μεθόδους εκπαίδευσης. Δόθηκε η δυνατότητα για εκπαίδευση και εξάσκηση με χρήση υπολογιστών και κατάλληλων προγραμμάτων εκπαιδευτικού λογισμικού. Στην παρούσα εργασία, επιδιώκεται η σχεδίαση και η ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού λογισμικού για το μάθημα των «Οικονομικών Μαθηματικών» των ΕΠΑΛ. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η ανάλυση απαιτήσεων και ο σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση του λογισμικού (πρωτότυπο-πιλοτική εφαρμογή) για τη εξάσκηση και επανάληψη γνώσεων (drill & practice) στο αντικείμενο των «Οικονομικών Μαθηματικών». Η αξιολόγηση του από πραγματικούς χρήστες (μαθητές, καθηγητές) ανέδειξε ότι το εκπαιδευτικό λογισμικό κρίνεται ικανοποιητικό όσο αφορά την ευχρηστία, και την μαθησιακή λειτουργία του, αλλά υστερεί κάπως από σχεδιαστική πλευρά. Ωστόσο, εκτιμάται από όλες τις πλευρές των χρηστών ότι βοηθά πολύ στην καθημερινή διδακτική πράξη. | el |
dc.format.extent | 136 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Ανθρωποκεντρική ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού για χρηματοοικονομικούς υπολογισμούς | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The development of computer technology and science have brought revolutionary changes in methods of education. It has given the opportunity to train and practice using computers and appropriate educational software programs. In this present thesis, the design and development of a training software for the "Economics Mathematics" course of Professional high Schools is sought. Specifically, the purpose of this specific project is to analyze requirements and to design, implement and evaluate the software (prototype-pilot application) For drill and practice in the subject of "Economic Mathematics". The evaluation by real users (students, teachers) showed that the educational software is judged satisfactory in terms of usability and learning, but it is inadequated in design. However, it is appreciated by all aspects of the user that it helps a lot in everyday teaching. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικό λογισμικό | el |
dc.subject.keyword | Αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή | el |
dc.subject.keyword | Αξιολόγηση | el |
dc.subject.keyword | Διαδραστικό σύστημα | el |
dc.subject.keyword | Ευχρηστία | el |
dc.subject.keyword | Educational software | el |
dc.subject.keyword | Human - computer interaction | el |
dc.subject.keyword | Drill & practice software | el |
dc.subject.keyword | Λογισμικό εξάσκησης & πρακτική | el |
dc.subject.keyword | Evaluation | el |
dc.subject.keyword | Interactive system | el |
dc.subject.keyword | Usability | el |
dc.date.defense | 2018-02 | |