Εξαγωγικές προοπτικές & στρατηγικές του ελληνικού επίπλου
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Έπιπλα -- Βιομηχανία και εμπόριοΛέξεις κλειδιά
Εξαγωγές ; Αριθμοδείκτες ; Οικονομική κρίσηΠερίληψη
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει, να προσδιορίσει και να αναλύσει, την εξαγωγική πορεία του κλάδου του επίπλου οικιακής χρήσης στην Ελλάδα καθώς και τα προβλήματα που δημιούργησε σε αυτόν η μάστιγα της οικονομικής κρίσης.
Αρχικά, γίνεται μια αναφορά στα ιστορικά στοιχεία του κλάδου και διευκρινίζεται ο τρόπος που έχει σήμερα διαμορφωθεί η αγορά του επίπλου στην Ελλάδα. Επιπλέον γίνεται μια σημαντική αναφορά στις εξαγωγές επίπλων οικιακής χρήσης που μπαίνουν υπό την μελέτη της συγκεκριμένης έρευνας.
Έτσι, αναλύονται μέσω τον αριθμοδεικτών η πορεία των εξαγωγών, προ οικονομικής κρίσης (περίοδος από το 2000 έως και το 2009) και αλλά και κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης (περίοδος από το 2010 έως και το 2015 ) καθώς και η οικονομική διαδρομή των επιχειρήσεων της αγοράς του κλάδου επίπλου σε αυτό το διάστημα. Θα επιχειρηθεί SWOT ανάλυση και θα αναφερθούν οι στρατηγικές που χρησιμοποιούν σήμερα οι εταιρίες στην προώθηση των επίπλων στο εξωτερικό.
Στο τελευταίο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στα ευρήματα της έρευνας σχολιάζοντας τα εκτενώς αλλά και τα συμπεράσματα που βγαίνουν από αυτή καθώς και θα παρουσιαστούν προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.