Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΛειβαδίτη, Χαρά
dc.date.accessioned2018-01-25T09:46:28Z
dc.date.available2018-01-25T09:46:28Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10858
dc.description.abstractΣκοπός λοιπόν της συγκεκριμένης εργασίας είναι να εκπαιδευτούν εκπαιδευτικοί πάνω στη STEAM μεθοδολογία ώστε να αναπτύξουν πρώτα οι ίδιοι τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες, τις οποίες αργότερα θα μεταλαμπαδεύσουν στους μαθητές τους. Για το λόγο αυτό δημιουργήθηκε μια σειρά από ηλεκτρονικά μαθήματα τα οποία βασίστηκαν στις αρχές της Problem-based learning θεωρίας (μάθηση βασισμένη σε πρόβλημα). Η PBL είναι μια θεωρία η οποία καλλιεργεί δεξιότητες του 21ου αιώνα όπως η επίλυση προβλημάτων, η συνεργασία, η δημιουργικότητα κ.ά. Με όχημα τη PBL θεωρία και βασιζόμενοι πάνω στις αρχές της STEAM μεθοδολογίας επιχειρήθηκε να αναπτυχθούν τα κίνητρα των εκπαιδευομένων για μάθηση του συγκεκριμένου αντικειμένου, να γίνει αξιολόγηση της συγκεκριμένης εμπειρίας αλλά και να ελεγχθεί κατά πόσο επιτεύχθηκαν οι στόχοι του τέθηκαν. Η καινοτομία της παρούσας διπλωματικής εργασίας εντοπίζεται στο σχεδιασμό την ανάπτυξη και την υλοποίηση μιας τεχνολογικά υποστηριζόμενης σειράς μαθημάτων που αφορά στη μεθοδολογία STEAM υποστηριζόμενη από τη PBL θεωρία. Η θεωρία κινήτρων που χρησιμοποιήθηκε ήταν η ARCS ενώ η υποστήριξη των μαθημάτων έγινε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Moodle. Τα μαθήματα πραγματοποιήθηκαν εξ’ ολοκλήρου εξ’ αποστάσεως σε τέσσερις φάσεις. Οι εκπαιδευόμενοι κλήθηκαν να γνωριστούν αρχικά μεταξύ τους και να γίνει μια εισαγωγή στη μεθοδολογία. Στη συνέχεια μελέτησαν υλικό, δούλεψαν σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο και δημιούργησαν ελεύθερα ένα σχέδιο μαθήματος βασιζόμενοι στις αρχές της STEAM μεθοδολογίας που αξιολογήθηκε από τον εκπαιδευτή. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως υπήρξε αύξηση των κινήτρων των εκπαιδευομένων για ενασχόληση με το συγκεκριμένο αντικείμενο μέσω της συγκεκριμένης υλοποίησης που αφορούσε στη μεθοδολογία STEAM υποστηριζόμενη από τη PBL θεωρία μέσω της χρήσης ηλεκτρονικού περιβάλλοντος. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Moodle με τις κατάλληλες παραμετροποιήσεις μπόρεσε να υποστηρίξει την ηλεκτρονική μάθηση των εκπαιδευομένων και υπήρξε θετικό μαθησιακό αποτέλεσμα.el
dc.format.extent113el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕκπαίδευση εκπαιδευτικών πάνω στη μεθοδολογία STEAM μέσω της χρήσης ενός e-learning περιβάλλοντοςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση εκπαιδευτικώνel
dc.subject.keywordSTEAMel
dc.subject.keyworde-Learningel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»