Στρατηγικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η δύναμη της πειθούς
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/10821/Malandrakis_Nikolaos.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
View/ Open
Keywords
Πειθώ ; Κοινωνικά δίκτυα στο διαδίκτυο ; Social media ; PersuasionAbstract
Στην παρούσα διπλωματική προσπαθούμε να ερευνήσουμε πως μπορούμε να
πείσουμε άτομα μέσω των κοινωνικών δικτύων και να δούμε διάφορες στρατηγικές που
συμβάλουν σε αυτό. Συγκεκριμένα στηριζόμενοι στην θεωρεία της πειθούς του O’Keefe
(2002), κατά την οποία η αποτελεσματικότητα της πειθούς επηρεάζεται από την πηγή,
το μέσω επικοινωνίας, το μήνυμα, τον αποδέκτη και το πλαίσιο στο οποίο αναπτύσσεται
η επικοινωνία, προσπαθούμε να δούμε και να αναλύσουμε κάποιες από αυτές τις
διαστάσεις, με γνώμονα πάντα τα κοινωνικά δίκτυα, και να δούμε κατά πόσο η θεωρεία
του συμβάλει στην πειθώ των ατόμων που κάνουν χρήση τους.