Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΤσατράλης, Αλέξανδρος - Δρακούλης
dc.date.accessioned2018-01-24T09:06:27Z
dc.date.available2018-01-24T09:06:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10793
dc.description.abstractΑντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει τον βαθμό της δημοφιλίας και της εικόνας του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκ Ελλάδος. Για να γίνει αυτό μελετήθηκαν μεταξύ άλλων κατά πόσο το πρωτάθλημα είναι ανταγωνιστικό αλλά και ελκυστικό. Οι φίλαθλοι και οι οπαδοί είναι κατ’ εξοχήν οι καταναλωτές του προϊόντος και γι αυτό τον λόγο η έρευνα βασίστηκε σε αυτούς μέσω ποσοτικής έρευνας. Η έρευνα μας είναι βασισμένη σε ερωτηματολόγιο, στο οποίο χρησιμοποιήθηκε κλίμακα τύπου Likert. Η δομή του ήταν η εξής: το ερωτηματολόγιο είχε τρείς βασικούς άξονες. Ο πρώτος άξονας είχε να κάνει με το αν τα άτομα που αποτελούν το δείγμα μας είχαν συμμετοχή έμμεση ή άμεση με το πρωτάθλημα της Σουπερ Λίγκ αλλά και με τον χώρο του ποδοσφαίρου γενικότερα. Ο δεύτερος άξονας ήταν βασισμένος συγκεκριμένα στην Σούπερ Λίγκ, τόσο σε αγωνιστικό όσο και σε οργανωτικό επίπεδο, ενώ ο τρίτος άξονας ήταν για την ομάδα που υποστηρίζει το κάθε άτομο που αποτέλεσε μέρος του δείγματος μας. Υπήρχαν επίσης ερωτήσεις σχετικά με τα δημογραφικά στοιχεία σχετικά με το κάθε ατόμο που απαντούσε το ερωτηματολόγιο καθώς θέλαμε να σκιαγραφίσουμε το προφίλ του καταναλωτή ανάλογα με το μορφωτικό, δημογραφικό και ηλιακό του επίπεδο. Τα αποτελέσματα προέκυψαν έπειτα από ανάλυση όλων των παραγόντων που λάβαμε στο δείγμα μας και ήταν: α) η ελκυστικότητα, β) η ανταγωνιστικότητα, γ) το κύρος και η αναγκαιότητα των μεγάλων ομάδων, δ) τα τηλεοπτικά δικαιώματα, ε) η ευρωπαϊκή διάσταση των συλλόγων, στ) η εντυπωσιακή ατμόσφαιρα που υπάρχει στα γήπεδα, ζ) οι υπερβολικές αντιδράσεις που δημιουργούνται σε αυτά και τέλος η) οι συναισθηματικών δεσμών που αναπτύσσονται μεταξύ ομάδας - φιλάθλων. Για την ανάλυση των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πακέτο SPSS. Η συσχέτιση έγινε για τον κάθε ένα παράγοντα ξεχωριστά μέσω της απλής γραμμικής συσχέτισης, αλλά και για δύο ή περισσότερους παράγοντες με τον έλεγχο διασποράς (ANOVA) για να ελέγξουμε αν υπάρχει στατιστικά σημαντική διαφορά μεταξύ των μεταβλητών.el
dc.format.extent77el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ εικόνα και η δημοφιλία του ποδοσφαίρου στην Ελλάδα σήμερα, μια μελέτη φιλάθλων και καταναλωτώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΕικόναel
dc.subject.keywordΔημοφιλίαel
dc.subject.keywordΕλκυστικότηταel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικότηταel
dc.subject.keywordΠοδόσφαιροel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»