dc.contributor.advisor | Τσόγκας, Μάρκος - Μάριος | |
dc.contributor.author | Τσατράλης, Αλέξανδρος - Δρακούλης | |
dc.date.accessioned | 2018-01-24T09:06:27Z | |
dc.date.available | 2018-01-24T09:06:27Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10793 | |
dc.description.abstract | Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει τον βαθμό της
δημοφιλίας και της εικόνας του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκ Ελλάδος. Για να γίνει
αυτό μελετήθηκαν μεταξύ άλλων κατά πόσο το πρωτάθλημα είναι ανταγωνιστικό αλλά
και ελκυστικό. Οι φίλαθλοι και οι οπαδοί είναι κατ’ εξοχήν οι καταναλωτές του προϊόντος
και γι αυτό τον λόγο η έρευνα βασίστηκε σε αυτούς μέσω ποσοτικής έρευνας.
Η έρευνα μας είναι βασισμένη σε ερωτηματολόγιο, στο οποίο χρησιμοποιήθηκε κλίμακα
τύπου Likert. Η δομή του ήταν η εξής: το ερωτηματολόγιο είχε τρείς βασικούς άξονες. Ο
πρώτος άξονας είχε να κάνει με το αν τα άτομα που αποτελούν το δείγμα μας είχαν
συμμετοχή έμμεση ή άμεση με το πρωτάθλημα της Σουπερ Λίγκ αλλά και με τον χώρο
του ποδοσφαίρου γενικότερα. Ο δεύτερος άξονας ήταν βασισμένος συγκεκριμένα στην
Σούπερ Λίγκ, τόσο σε αγωνιστικό όσο και σε οργανωτικό επίπεδο, ενώ ο τρίτος άξονας
ήταν για την ομάδα που υποστηρίζει το κάθε άτομο που αποτέλεσε μέρος του δείγματος
μας. Υπήρχαν επίσης ερωτήσεις σχετικά με τα δημογραφικά στοιχεία σχετικά με το κάθε
ατόμο που απαντούσε το ερωτηματολόγιο καθώς θέλαμε να σκιαγραφίσουμε το προφίλ
του καταναλωτή ανάλογα με το μορφωτικό, δημογραφικό και ηλιακό του επίπεδο.
Τα αποτελέσματα προέκυψαν έπειτα από ανάλυση όλων των παραγόντων που λάβαμε
στο δείγμα μας και ήταν: α) η ελκυστικότητα, β) η ανταγωνιστικότητα, γ) το κύρος και η
αναγκαιότητα των μεγάλων ομάδων, δ) τα τηλεοπτικά δικαιώματα, ε) η ευρωπαϊκή
διάσταση των συλλόγων, στ) η εντυπωσιακή ατμόσφαιρα που υπάρχει στα γήπεδα, ζ)
οι υπερβολικές αντιδράσεις που δημιουργούνται σε αυτά και τέλος η) οι
συναισθηματικών δεσμών που αναπτύσσονται μεταξύ ομάδας - φιλάθλων.
Για την ανάλυση των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πακέτο SPSS.
Η συσχέτιση έγινε για τον κάθε ένα παράγοντα ξεχωριστά μέσω της απλής γραμμικής
συσχέτισης, αλλά και για δύο ή περισσότερους παράγοντες με τον έλεγχο διασποράς
(ANOVA) για να ελέγξουμε αν υπάρχει στατιστικά σημαντική διαφορά μεταξύ των
μεταβλητών. | el |
dc.format.extent | 77 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Η εικόνα και η δημοφιλία του ποδοσφαίρου στην Ελλάδα σήμερα, μια μελέτη φιλάθλων και καταναλωτών | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA) | el |
dc.subject.keyword | Εικόνα | el |
dc.subject.keyword | Δημοφιλία | el |
dc.subject.keyword | Ελκυστικότητα | el |
dc.subject.keyword | Ανταγωνιστικότητα | el |
dc.subject.keyword | Ποδόσφαιρο | el |