Marketing metrics in the maritime industry
Master Thesis
Συγγραφέας
Γέρου, Αναστασία
Gerou, Anastasia
Ημερομηνία
2017-07Επιβλέπων
Παντουβάκης, ΆγγελοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Δείκτες αποδοτικότητας επιχειρήσεων και αγορών ; Δείκτες μεριδίου αγοράς ; Marketing metrics ; Share of market metrics ; Share of mind metrics ; Share of hearts metricsΠερίληψη
Ένα θεμελιώδες πρόβλημα για τη μέτρηση της αποδοτικότητας της αγοράς και κατ' επέκταση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτήν, είναι ο προσδιορισμός και ο εντοπισμός τόσο των κατάλληλων μεταβλητών και συναρτήσεων όσο και των βέλτιστων πρακτικών ώστε οδηγηθούμε σε έγκυρα αποτελέσματα. Τα marketing metrics είναι μεταβλητές ποσοτικής αξιολόγησης που χρησιμοποιούνται για τη μέτρηση, τη σύγκριση και την παρακολούθηση της απόδοσης και της παραγωγής των επιχειρήσεων. Αυτή η διπλωματική εργασία, συνοψίζει όλους τους δείκτες απόδοσης και εισάγει ένα σύστημα μέτρησης απόδοσης για τις ναυτιλιακές εταιρείες που εφαρμόζεται για τα share of hearts, minds and markets metrics.