Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒούρος, Γεώργιος
dc.contributor.authorΣπυροπούλου, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2018-01-23T12:29:53Z
dc.date.available2018-01-23T12:29:53Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10781
dc.description.abstractΣήμερα, ο παγκόσμιος ιστός λειτουργεί ως μια πλατφόρμα διακίνησης δεδομένων, όπου ο διαμοιρασμός γνώσης και η συγχώνευση ιδεών έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Από τους χώρους δημόσιας συζήτησης (FORA) και τις ηλεκτρονικές λίστες συζητήσεων (newsgroups) έως την πρόσφατη έκρηξη της δημοσιότητας των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Facebook, Twitter, LinkedIn), είναι αναμφισβήτητη η δυνατότητα που παρέχει το διαδίκτυο για την εξυπηρέτηση πολλών και διαφορετικών αναγκών επικοινωνίας και ενημέρωσης. Σε ότι αφορά την ανταλλαγή και διαχείριση γνώσης, εκτός από τα παραδοσιακά ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας (email, σύγχρονη επικοινωνία μέσω chat), ένα σύνολο από συστήματα αναπτύσσονται αποσκοπώντας στη δημιουργία μιας βάσης γνώσης. Στην εκπαίδευση, τόσο στην παραδοσιακή όσο και στην εξ αποστάσεως, ψηφιακά εργαλεία μάθησης προσανατολίστηκαν στην παροχή ενός ευνοϊκού περιβάλλοντος παρουσίασης του περιεχομένου, εξέτασης των γνώσεων των μαθητών και οργάνωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας, παρακάμπτοντας τους φυσικούς φραγμούς και ενισχύοντας το διδακτικό έργο (Scardamalia και Bereiter 1993). Στην παρούσα εργασία αντικείμενο αποτελεί η μελέτη συστημάτων υποστήριξης συνεργασίας, με έμφαση σε θέματα επιχειρηματολογίας και οπτικής αναπαράστασης. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζεται η έννοια της διαχείρισης γνώσης και η ανάπτυξη διαλόγων επιχειρηματολογίας ως μια μεθοδολογία ανάλυσης της γνώσης. Διαπιστώνεται η ανάγκη για διαφοροποίηση των συστημάτων διαχείρισης γνώσης από τα παραδοσιακά πληροφοριακά συστήματα, ενώ παράλληλα ανθρώπινοι παράμετροι όπως η ομοφωνία, η αντιφωνία και τα σφάλματα λαμβάνονται υπόψη σε σχέση με τις διαδικασίες που τα συστήματα αυτά υποστηρίζουν.el
dc.format.extent103el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΜοντέλα και συστήματα επιχειρηματολογίας για την κατάκτηση δεξιότητας επίλυσης προβλημάτων σε περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματολογίαel
dc.subject.keywordΥπολογιστικά συστήματαel
dc.subject.keywordΜοντέλα υποστήριξης συνεργατικής επιχειρηματολογίαςel
dc.subject.keywordΜοντέλα διαχείρισης επιχειρημάτωνel
dc.subject.keywordΕπίλυση προβλημάτωνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»