dc.contributor.advisor | Πολλάλης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Ράπτη, Νεφέλη Π. | |
dc.date.accessioned | 2018-01-22T10:38:31Z | |
dc.date.available | 2018-01-22T10:38:31Z | |
dc.date.issued | 2017-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10708 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει τις μεθόδους στρατηγικής που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες για να παρουσιάσουν ανάπτυξη και να ανακαλύψει τις πιο κατάλληλες στρατηγικές σε μία περίοδο οικονομικής ύφεσης και αποδιοργάνωσης της Κοινωνικής Ασφάλισης.
Η έρευνα δείχνει πως παρά την οικονομική ύφεση που επικρατεί, το ενδιαφέρον από την μεριά των καταναλωτών για αγορά ασφαλιστικών προϊόντων έχει αυξηθεί με τη βοήθεια βέβαια νέων μεθόδων προσέγγισης όπως είναι η χρήση του internet. Η ικανοποίηση των πελατών αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιβίωση των ασφαλιστικών εταιρειών. Υπάρχουν φυσικά και υφιστάμενοι πελάτες οι οποίοι ζητούν μείωση ασφαλίστρων ή αφαίρεση κάποιων καλύψεων από τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους λόγω οικονομικών συγκυριών. (Ε.Α.Ε.Ε., 2011)
Η παρούσα εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος αναλύονται οι μέθοδοι στρατηγικής που χρησιμοποιούνται στις επιχειρήσεις σε θεωρητικό πλαίσιο καθώς επίσης και η ανάλυση της ασφαλιστικής αγοράς και στο δεύτερο μέρος αναφέρονται οι μέθοδοι που εφαρμόζονται στις περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες και οδηγούν στην κερδοφόρα ανάπτυξη. Επίσης, αναφέρονται οι μέθοδοι στρατηγικής που εφαρμόζονται στην ασφαλιστική εταιρεία «ΑΧΑ Ασφαλιστική» όπου οδηγούν την εταιρεία σε κερδοφορία παρά το μεταβαλλόμενο περιβάλλον και τον έντονο ανταγωνισμό που επικρατεί και αναλύεται η παρούσα κατάσταση της συγκεκριμένης εταιρείας.
Η ανάλυση της εταιρείας αφορά στην παρουσίασή της, του αντικειμένου της, του Ομίλου στον οποίο ανήκει καθώς και στις στρατηγικές που ακολουθεί. | el |
dc.format.extent | 55 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Μέθοδοι στρατηγικής ανάπτυξης στον ασφαλιστικό κλάδο | el |
dc.title.alternative | Strategic methods for development in the insurance sector | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίας | el |
dc.description.abstractEN | This diploma thesis aims to present the methods of strategy which are used by Insurance Companies to show growth and to discover the most appropriate strategies in a period of economic recession and disorganization of Social Security.
Research shows that, despite of the economic downturn, the consumer interest in buying insurance products has increased with the help of new internet approaches. Customer satisfaction is a key factor for the existence of insurance companies. Of course, there are existing customers who demand a premium reduction or deduction of some insurance coverages due to economic circumstances.
The present diploma thesis consists of two parts. The first part analyzes the strategies used in the theoretical framework in the companies in general as well as the analysis of the insurance market and in the second part the methods applied to most insurance companies and leading to profitable growth. It also mentions the methods of strategy which apply to the insurance company “AXA Insurance” that lead the company to profitability despite the changing environment and the strong competitiveness that prevails and analyzes the current situation of the specific company.
The analysis of the company refers to the presentation of its object, the AXA Group to which belongs and the strategies that follows. | el |
dc.contributor.master | Βιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογία | el |
dc.subject.keyword | Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα | el |
dc.subject.keyword | Αξιολόγηση | el |
dc.subject.keyword | Ασφάλιση | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Competitive advantage | el |
dc.subject.keyword | Evaluation | el |
dc.subject.keyword | Insurance | el |
dc.subject.keyword | Strategy | el |