Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρδάλη, Αγγελική
dc.contributor.authorΚουμπουρλής, Γεώργιος
dc.date.accessioned2018-01-22T07:50:14Z
dc.date.available2018-01-22T07:50:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10688
dc.description.abstractΣτο παγκοσμιοποιημένο οικονομικό περιβάλλον που ζούμε δεν θα μπορούσε η λιμενική αγορά να μείνει ανεπηρέαστη. Ο έντονος ανταγωνισμός μεταξύ μεταφορικών εταιριών και η εμφάνιση ως κύριων παικτών των port operator μεταβάλλει την λιμενική αγορά σε άκρως ανταγωνιστική. Η κλασσική μορφή του λιμένα μετασχηματίζεται σε μια σύγχρονη πιο ανταγωνιστική. Σε αυτό το σημείο έρχεται το marketing με τα εργαλεία του να βοηθήσει αλλά και σε τελική ανάλυση να διαφοροποιήσει τη λιμενική βιομηχανία. Το λιμενικό marketing και στρατηγικός σχεδιασμός του, έρχεται να δώσει όλη την πληροφόρηση αλλά και την τεχνογνωσία σε εμπορικά θέματα αύξησης της εμπορικής χρήσης ενός λιμένα ή ενός τερματικού σταθμού ενός λιμένα. Συλλέγοντας στοιχεία από την αγορά διαμορφώνει στρατηγικά πλάνα marketing, τα οποία αποτελούν πολύτιμα εργαλεία για μια λιμενική επιχείρηση. Τα πλάνα μάρκετινγκ (marketing plans) με τις τακτικές και πολιτικές που προτείνουν μπορούν να βελτιώσουν τη συνολική θέση της λιμενικής επιχείρησης στην παγκόσμια αγορά προσφέροντας σύγχρονες υπηρεσίες στους χρήστες. Για την ανάδειξη της χρησιμότητας και της εφαρμογής ενός marketing plan χρησιμοποιήθηκε η περίπτωση του λιμένα Πατρώνel
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟ σχεδιασμός marketing στη λιμενική βιομηχανία: η περίπτωση του λιμένα Πατρώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENIn the globalized financial environment that we live in, port industry can't stay unaffected. The intense competition between transport companies and the appearance of port operators as a significant factor modifies the port market as a highly competitive market. The typical form of the port, transforms into a more competitive and temporary one .At this point, marketing and its tools can be of significant help so that the port industry can be diversified in the end. Port marketing and its strategic planning, can give us not only all the information we need but also the technological expertise in commercial issues referring to the increase of the commercial use of the port or its terminal stations. By collecting data from the market, we are in a place to form strategic marketing plans which are valuable and significant for a port industry. Marketing plans with the proposed policies and tactics, are able to ameliorate the total position of the port industry in the global market by assisting the port's or terminal users with modern services. So as to highlight the utility and implementation of a marketing plan, Patra's port is used by the author as an example.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordMarketing planel
dc.subject.keywordPortsel
dc.subject.keywordCompetitionel
dc.subject.keywordStrategic planningel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»