dc.contributor.advisor | Τσελεπίδης, Αναστάσιος | |
dc.contributor.author | Λάου, Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2018-01-19T11:26:52Z | |
dc.date.available | 2018-01-19T11:26:52Z | |
dc.date.issued | 2017-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10679 | |
dc.description.abstract | Η αύξηση του παγκόσμιου ναυτιλιακού εμπορίου, έχει ως αποτέλεσμα τη μεταφορά μεγαλύτερης ποσότητας θαλάσσιου έρματος, ένα γεγονός, το οποίο δημιουργεί σημαντικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και την οικονομία. Σημαντικό ρόλο προς την μείωση των επιπτώσεων αυτών, κατέχει ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός, καθώς και τα κράτη ξεχωριστά μέσω εθνικών νομοθεσιών και οργάνων, όπως η Ακτοφυλακή των ΗΠΑ. Θα καταστεί, πλέον, απαραίτητο από τα πλοία να χρησιμοποιούν μεθόδους επεξεργασίας του θαλάσσιου έρματος και να τηρούν τους κανονισμούς σύμφωνα με τα προγράμματα συμμόρφωσης. Για το λόγο αυτό, έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά πληθώρα συστημάτων επεξεργασίας έρματος, τα οποία πρέπει να λάβουν πιστοποιητικό έγκρισης τύπου από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό ή/ και την Ακτοφυλακή των ΗΠΑ. Η μεταφορά υδρόβιων εισβολέων μέσω του θαλάσσιου έρματος των πλοίων, δημιουργεί επιπτώσεις στο θαλάσσιο περιβάλλον, καθώς ανακατατάσσει την τροφική αλυσίδα και προκαλεί προβλήματα στα ενδιαιτήματα των οργανισμών λόγω υπερπληθυσμού. Επιπτώσεις εμφανίζονται και στην ανθρώπινη υγεία, με την μεταφορά οργανισμών, που προκαλούν σοβαρές ασθένειες. Επιπρόσθετα, επηρεάζεται και η οικονομία τόσο από πλευράς παράκτιων και μη βιομηχανιών, όσο και από την πλευρά των ναυτιλιακών εταιρειών, με τα υπέρογκα κόστη που καλούνται να αντιμετωπίσουν για να πετύχουν τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς που αφορούν τη διαχείριση του θαλάσσιου έρματος. | el |
dc.format.extent | 114 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Έρμα. Οικολογικές και οικονομικές επιπτώσεις.Πρόσφατοι κανονισμοί και προδιαγραφές του ΙΜΟ και της USCG | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | With the increase of international maritime trade, tons of ballast water are transferred through the seas of the world every day. As a result, the marine environment and the economies of the countries worldwide are threatened, due to the increased risk of invasive alien species circulating this way. The International Maritime Organization and the US Coast Guard have been taking measures in an attempt to reduce these impacts. Shipowners and operators will have to comply with the regulations dictating they should adopt a ballast water treatment method. For this reason, loads of ballast water treatment systems have been introduced in the market, awaiting approval from the International Maritime Organization or/ and the US Coast Guard. The invasive species outnumber the native species, differentiating the marine environment. The human health also, is at risk from the transfer of dangerous species. The maritime cluster needs to cover losses and costs that range from fisheries to installing ballast water treatment systems on ships. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Έρμα | el |
dc.subject.keyword | Επιπτώσεις | el |
dc.subject.keyword | Μέθοδοι επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος | el |
dc.subject.keyword | Θαλάσσιο περιβάλλον | el |