dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση, η μελέτη σκοπιμότητας και οι δράσεις που πραγματοποιούνται για τη δημιουργία του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού καταστήματος.
Παρακάτω παρουσιάζεται συνοπτικά το περιεχόμενο κάθε κεφαλαίου που ακολουθεί.
Αρχικά, στο 1ο κεφάλαιο παρουσιάζεται η σύνοψη της παρούσας μελέτης σκοπιμότητας.
Στην συνέχεια, στο κεφάλαιο 2 παρουσιάζεται η βασική ιδέα και το ιστορικό του προγράμματος. Συγκεκριμένα, αναφέρεται το όνομα του επενδυτή και ο λόγος για τον οποίο επιθυμεί την κατασκευή του ηλεκτρονικού αυτού καταστήματος.
Στο 3ο κεφάλαιο, αναλύεται η υπάρχουσα αγορά αρχικά στην Ελλάδα, η σημασία του τουρισμού στην Ελλάδα, οι ετήσιες αφίξεις που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, τους λόγους επίσκεψης των τουριστών, την εποχικότητα που αντιμετωπίζεται και οι ανταγωνιστές της Ελλάδας. Στην συνέχεια του κεφαλαίου, παρουσιάζεται η Κύμη, καθώς και οι λόγοι για τους οποίους ο επενδυτής επέλεξε τον τόπο αυτό για την ίδρυση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ακόμη, αναλύεται το marketingmix, τα έσοδα από τις πωλήσεις, καθώς και τα έξοδα marketing που χρειάζονται για πρώτα 5 έτη λειτουργίας.
Στο κεφάλαιο 4,αναφέρονται αναλυτικά οι πρώτες ύλες και τα άλλα εφόδια που θα χρειαστούν για τη δημιουργία του e-shop και παρουσιάζονται τα κόστη πρώτων υλών και εφοδίων για τα πρώτα 5 έτη λειτουργίας.
Στην συνέχεια στο κεφάλαιο 5 διερευνώνται θέματα μηχανολογίας και τεχνολογίας. Συγκεκριμένα, καταγράφονται τα κόστη απόκτησης τεχνολογίας και εξοπλισμού για κάθε κτίριο δωμάτιο και κτίριο του οικοπέδου που επρόκειτο να χτιστεί, τα κόστη έργων του πολιτικού μηχανικού καθώς και τα κόστη που θα χρειαστούν για την συντήρηση των γραφείων και αποθηκών του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Στο 6ο κεφάλαιο, αναλύονται θέματα οργάνωσης και γενικών εξόδων που θα χρειαστούν.
Στο 7ο κεφάλαιο, προσεγγίζονται θέματα που σχετίζονται με τους ανθρώπινους πόρους. Συγκεκριμένα, αναφέρονται οι αμοιβές του προσωπικού που θα προσλάβει η διοίκηση της μονάδας. Στην συνέχεια, στο κεφάλαιο 8 περιγράφεται η τοποθεσία στην οποία ο επενδυτής αποφάσισε την κατασκευή των εγκαταστάσεων.
Πλησιάζοντας στο τέλος, το 9ο κεφάλαιο χωρίζεται σε δύο τμήματα. Αρχικά, το πρώτο είναι η δημιουργία ενός χρονοδιαγράμματος εκτέλεσης του επενδυτικού σχεδίου ώστε να ορίζεται πότε θα ξεκινήσει να λειτουργεί το διαδικτυακό κατάστημα, ενώ το δεύτερο τμήμα ασχολείται με τις προ-παραγωγικές δαπάνες που πρέπει να ληφθούν υπόψη, όπως είναι οι αρχικές αμοιβές και εκπαίδευσης του προσωπικού, τα κόστη των πρώτων προμηθειών, τα έξοδα μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια εγκατάστασης κλπ.
Τέλος, στο 10ο κεφάλαιο υπολογίζονται τα χρηματοοικονομικά κόστη που χρειάζεται να παρουσιαστούν στον επενδυτή ώστε να υπολογιστεί και να αξιολογηθεί το κόστος επένδυσης που θα πραγματοποιηθεί για την ίδρυση. | el |